شرایط فروش فوری محصولات کرمان موتور (اردیبهشت 1402)

0

شرایط فروش جک S3 برای اولین‌بار در ایران با تخفیف ویژه ،جک s3 در ایران ،قیمت ماشین جک s5 ،قیمت جک s3 ،قیمت جک ۳ ، پیش فروش جک اس۳

فروش فوق العاده محصولات کرمان موتور از فردا دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1402 با قیمت قطعی و تحویل سه ماهه آغاز خواهد شد.

قیمت جک T8 مشخصات جک T8 تازه های خودرو در ایران انواع پیکاپ در ایران بهترین پیکاپ در ایران محصولات جدید جک jac t8 مجله خودرو محصولات جدید کرمان موتور

محصولاتی که در این طرح فروش عرضه می‌شوند شامل : خودروهای J4 ، S3 ، S5 و J7 و پیکاپ T8 بر اساس قیمت‌های تعیین شده توسط کارخانه است.

  • عدم خرید طی 24 ماه گذشته از کرمان موتور
  • دارا بودن سن 18 سال
نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
جک J4 785.000.000 90 روز کاری
جک S3 955.000.000
جک S5 1.545.000.000
جک T8 1.650.000.000
جک J7 1.750.000.000

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی جک J4 و جک S3 کرمان موتور /آبان ۹۸

فروش نقدی و اقساطی خودرو جک S3 مدل ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ از ۲۸ مهرماه در نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد یافت.
کرمان موتور اس ۳ را با قیمت مصوب ۲۱۰ میلیون تومان در سه طرح مختلف نقد و اقساط به مشتریان عرضه کرده است. در شرایط فروش نقدی سند خودرو آزاد بوده و در شرایط فروش اقساطی خودرو در رهن خواهد بود.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جداول فروش این خودرو:

فروش نقدی و اقساطی جک اس 3

فروش نقدی و اقساطی جک اس ۳

این شرایط فروش به صورت تحویل یکماهه و با شرایط پرداخت اقساطی تا ۴۸ ماه می باشد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش فوری جک J4 و جک S3 را به صورت نقدی و اعتباری برای شهریور ۹۸ اعلام کرد.

به گزارش شرکت کرمان موتور در اطلاعیه ای اعلام کرد این شرایط فروش به صورت تحویل یکماهه  و با شرایط پرداخت اقساطی تا ۴۸ ماه می باشد.

قیمت نقدی فروش جک J4 در این طرح ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و جک S3 مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان می باشد که با شرایط اقساطی متفاووت از ۱۲ تا ۴۸ ماه عرضه می شود.

https://cdn.asriran.com/files/fa/news/1398/6/21/1015235_912.jpg

شرایط فروش اقساطی جک s3

https://cdn.asriran.com/files/fa/news/1398/6/21/1015236_276.jpg

کرمان موتور در نظر دارد طرح فروش محصولات خود را ویژه تیرماه ۹۸ آغاز نماید.
این طرح که شامل فروش جک S3 نیز می باشد از تاریخ دوشنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۹۸ بر روی سیستم این شرکت فعال خواهد شد.

jac s3 پیش فروش جک s3 پیش فروش محصولات کرمان موتور جک s3 در ایران شرایط فروش جک s3 فروش اقساطی جک s3 فروش اقساطی خودرو قیمت احتمالی جک s3 قیمت جک S3 قیمت محصولات کرمان موتور مشخصات جک s3 نمایندگی محصولات جک

سود مشارکت در طرح مذکور ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد می باشد.
متقاضیان این طرح در هنگام پیش پرداخت می توانند یکی از مبالغ ۱۲۰، ۱۰۰ و یا ۸۰ میلیون تومان را انتخاب کرده و بسته به این مبلغ زمان تحویل خودروی جک S3 آن ها به ترتیب فروردین، تیر و یا مهرماه ۹۹ خواهد بود.

طرح جدید فروش جک S3

افزایش قیمت ارز و مشکلات ناشی از تحریم ها باعث شده است خودروسازن این روزها نسبت به افزایش قیمت محصولات اقدام نمایند. کرمان موتور نیز امروز صبح قیمت جک S3 را حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش تا قیمت این خودرو به ۱۸۰ میلیون تومان برسد.بر اساس شنیده ها شرایط فروش نقد و اقساطی این خودرو همزمان با اعلام قیمت جدید اجرایی شده است.

در شرایط نقدی اعلام شده قیمت این خودرو، ۱۶۱ میلیون تومان اعلام شده ضمن آن که شرایط اقساطی نیز برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است.
سود تاخیر در تحویل این طرح ماهیانه ۲.۵ درصد بوده و در فروش اقساطی سند نیز تا زمان پرداخت اقساط در رهن بانک باقی خواهد ماند.
موعد تحویل خودرو نیز یک ماهه در نظر گرفته شده و مبلغ بیمه بدنه نیز به اقساط اضافه شده است.
در طرح پیش فروش جک S3 که موعد تحویل خودرو تیرماه ۹۸ خواهد بود، مدل پرداخت در ۵ مرحله پیش بینی شده و مبلغ پیش پرداخت در مرحله نخست ۲۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود. در مراحل دوم تا چهارم نیز ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت انجام خواهد شد و مرحله پنجم همزمان با صدور دعوتنامه و تکمیل وجه خواهد بود.
این طرح از فردا آغاز و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد.

 jac s3 پیش فروش جک s3 پیش فروش محصولات کرمان موتور جک s3 در ایران شرایط فروش جک s3 فروش اقساطی جک s3 فروش اقساطی خودرو قیمت جک S3 قیمت محصولات کرمان موتور مشخصات جک s3 نمایندگی محصولات جک فروش ویژه خودرو

گروه خودروسازی کرمان، قصد دارد تا به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری، فروش ویژه کراس اوور جک S3 را آغاز کند.

به موجب این طرح، کرمان موتور قصد دارد تا جک S3 را به صورت پیش فروش تسهیلاتی با قیمت قطعی و پیش پرداخت ۲۴ میلیون تومان به فروش برساند. مضاف بر اینکه طرح دیگری که این شرکت برای جک S3 در نظر دارد، فروش اقساطی با پیش پرداخت ۶۶ میلیونی و تحویل ۳۰ روزه است. لازم به ذکر است که این شرایط فروش به مدت محدود بوده و تعداد محدودی خودرو برای آن در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است قیمت خودرو بصورت قطعی و برابر با ۱۶۱ میلیون تومان خواهد بود. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی این شرکت در سرتاسر ایران و یا به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس http://www.kermanmotor.com مراجعه فرمایند.

شرکت کرمان موتور طرح جدید فروش اقساطی خودروی جک S3 با قیمت جدید را ویژه آذرماه ۹۷ اعلام نمود.

طرح ذکرشده از تاریخ دوشنبه ۵ آذرماه ۹۷ قابل اجرا می‌باشد.

خودرو جک S3 اتوماتیک
قیمت آبان ۱۵۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان
قیمت آذر ۱۶۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
مبلغ پیش پرداخت ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
تعداد اقساط ۱۸
تعداد چک ۶ فقره چک
مبلغ اقساط ماهیانه ۴/۱۴۹/۰۰۰
تاریخ پرداخت اولین قسط دریافت اقساط هر ۳ ماه
یک چک به تاریخ ۹۷/۱۲/۲۵
مبلغ تمام شده با شرایط اقساط ۱۷۴/۶۸۲/۰۰۰
موعد تحویل ۱ ماهه

کلیه محصولات به مدت زمان اقساط، شامل بیمه بدنه می‌باشد.

این طرح که ویژه آبان است از یک الی ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت. این طرح در دو مرحله پرداخت انجام می‌شود که خریدار در مرحله اول مبلغ ۸۰ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز خواهد کرد. مابقی مبلغ در مرحله دوم با صدور دعوتنامه تکمیل می‌شود.

سود مشارکت در این طرح ۱۸ و سود انصراف ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که قیمت خودرو به روز، موعد تحویل بهمن ۹۷ و سند خودرو آزاد خواهد بود.

جک S3 از موتور ۱۶۰۰ سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو۵ بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است.

از دیگر تجهیزات این خودرو می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سنسور پارک عقب، سان روف، Daylight، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و ۶ بلندگو اشاره کرد.

بمناسبت عرضه اولیه این خودرو تخفیف ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومانی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.