بازگشت نیسان پاترول ۲۰۱۷ به ایران + قیمت و عکس

0

بازگشت نیسان پاترول به ایران +عکس، قیمت نیسان پاترول ۲۰۱۸ ،پاترول جدید قیمت ،قیمت پاترول ۲۰۱۶ ،قیمت نیسان پاترول ۲۰۱۵ در ایران ،قیمت نیسان آرمادا ،پاترول جدید در ایران ،مشخصات فنی نیسان آرمادا ،نیسان پاترول ۲۰۱۳ ،پاترول قدیمی

نماینده رسمی نیسان در ایران، با پاترول با کیت نیسمو در این دوره از نمایشگاه خودرو شیراز حضور پیدا کرد.

این شرکت علاوه بر خودروهای ایکس تریل و نسخه های مختلف جوک، یک خودرو خاص و بروز را هم به شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز آورده است. غرفه داران شیرازی قیمت این خودرو را در صورت اخذ پلاک ملی بیش از دو میلیارد تومان اعلام می کردند. ولی آن چه که مشخص است به خاطر حجم موتور بالا پاترول، امکان شماره گذاری این خودرو در کشور وجود ندارد.

طبق نظر کارشناسان خودرویی، پاترول حاضر در نمایشگاه، مدل اصلی نیسمو نیست و تنها کیت بدنه این نسخه را بر روی ظاهر خود اضافه کرده است.

از لحاظ طراحی، در اصل این شاسی بلند نمونه‌ای تغییر یافته از اینفینی QX80 است، به زبانی ساده‌تر، نیسان آرمادا پلتفرمی مشترک با شاسی بلند اینفینیتی QX80 دارد، به همین دلیل می‌توان در طراحی ظاهری این محصول به خصوص قسمت انتهای کابین آن، وجه اشتراکات زیادی را نسبت به اینفینیتی QX80 مشاهده کرد. ولی در جزییات طراحی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند که امری مسلم است.

در فضای داخلی کابین هم شاهد فضایی کاملا لوکس، برعکس طراحی نسبتا ساده خارجی خودرو هستیم که در آن از قطعات چوبی و لهجه‌های فلزی برای تزیین استفاده شده و برای استفاده بهینه سرنشینان از این خودرو به صندلی‌های جلو دارای گرمکن، ۱۳ بلندگوی سیستم صوتی Bose و به یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگری ۸ اینچی مجهز شده است. به طور کلی سه تیپ مختلف از این خودرو در دسترس خواهد بود که نسخه فول آپشن آن یعنی پلاتین، با صندلی‌های مجهز به گرمکن و سردکن، صندلی‌های ردیف دوم مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان مجهز به گرمکن، روکش‌های چرمی و دو صفحه نمایشگر ۷ اینچی نصب شده در پشت صندلی‌های جلویی عرضه خواهد شد.

مشخصات نیسان پاترول ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ + قیمت (تبدیل شده به تومان با احتساب دلار ۳۹۰۰ تومانی ):

قیمت نیسان پاترول SV مدل ۲۰۱۷ : ۴۴,۹۰۰ دلار / ۱۷۵,۱۱۰,۰۰۰ میلیون تومان
قیمت نیسان پاترول SL مدل ۲۰۱۷ : ۴۹,۶۵۰ دلار / حدود ۱۹۳ میلیون تومان
قیمت نیسان پاترول Platinum مدل ۲۰۱۷ : ۵۷,۵۹۰ دلار / حدود ۲۲۴ میلیون تومان

http://car3.upload.ir/News/029/2924-Test-Nissan-Patrol-2017-Nismo-body-kit/5.jpg
مشخصات مدل SV :

موتور : ۵.۶ لیتری DOHC
سیلندر : ۸
سوپاپ : ۳۲
قدرت موتور : ۳۹۰ اسب بخار در ۵,۸۰۰ دور در دقیقه rpm
گشتاور : ۳۹۹ نیوتن متر در ۴,۰۰۰ دور در دقیقه rpm
گیربکس : ۷ سرعته اتوماتیک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.