شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی مرداد ۹۶ محصولات ایران خودرو + هدایای فروش تعهدی

0

 

شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی مرداد ۹۶ محصولات ایران خودرو + هدایای، فروش پلکانی محصولات ایران خودرو ،قیمت محصولات ایران خودرو، فروش ویژه ایران خودرو، پیش فروش محصولات ایران خودرو ،فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ،هدیه ویژه ایران خودرو، لیزینک ایران خودرو

شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی مرداد 96 محصولات ایران خودرو + هدایای فروش تعهدی

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، طرح پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای مرداد ۹۶ به همراه هدایای فروش تعهدی، از روز یکشنبه ۹۶/۰۵/۰۱ لغایت ۹۶/۰۵/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

نکته مهم:

ویژگی های این طرح :

· هدف از این طرح پوشش بخشی از بازار خودرو می باشد که در آن مشتریان با پس انداز کم نیز بتوانند خریدی مطلوب داشته باشند.

· قالب کلی این طرح به این صورت است که مشتری در فواصل زمانی دو ماهه یا سه ماهه مبادرت به پرداخت مرحله ای (که به صورت پلکانی نزولی تعریف شده است) می نماید.

· پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار پایین و بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در بر خواهد گرفت.

· پرداختهای بعدی شامل سه مرحله خواهد بود که به صورت نزولی دریافت می گردد .

لازم به ذکر است تاخیر در هریک از مراحل پیش پرداخت باعث غیرفعال شدن قرارداد نمی گردد و مابه التفاوتهای باقیمانده همزمان با ارسال دعوتنامه محاسبه و دریافت می گردد.

· نرخ سود مشارکت در این طرح بین ۲۱ تا ۲۲ درصد می باشد .

· این طرح حداقل نرخ انصراف ۱۸ درصد را تضمین می نماید .

· فاصله پیش پرداخت ها به صورت دو ماهه یا سه ماهه و با توجه به متوسط درآمد خانواده ایرانی چیده شده که خود عاملی برای جذب بیشتر مشتریان می باشد.

· این طرح تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده محصول ۲۰۶ ، ۲۰۶ صندوقدار، سمند، پژو ۴۰۵، پژو پارس، دنا و رانا را شامل می‌شود.

 

شرایط جدید پیش‌فروش پلکانی مرداد 96 محصولات ایران خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.