قیمت تویوتا C-HR جدیدترین کراس اوور تویوتا در ایران

0

تویوتا C-HR به مشتریان تحویل داده شد + قیمت

اولین تویوتاهای C-HR به مشتریان تحویل داده شد.
تویوتا C-HR به مشتریان تحویل داده شد + قیمت

جدیدترین کراس اوور تویوتا در ۵ تیپ به بازار ایران عرضه می شود که ارزان ترین C-HR مبلغ ۱۷۹ میلیون تومان قیمت دارد و بهای فول آپشن ترین نسخه ۲۱۹ میلیون تومان می باشد.

این کراس‌اوورِ ساب‌کامپکتِ جذاب همچون دیگر ساخته‌های تویوتا از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده و با طراحی متفاوت خود نه‌تنها از هم‌خانواده‌هایش متمایز می‌گردد بلکه به‌عنوان یکی از محصولات سنت‌شکن این خودروساز به حساب می‌آید.

عرضه یک خودروی پیشرو و آوانگارد، ریسک و مخاطرات فراوانی را با خود به همراه دارد، زیرا که ممکن است در همان اوان کار با بازخورد منفی از سوی بازار مواجه شده و تمامی سرمایه‌گذاری و اعتبار سازنده‌اش را در آنی بر باد دهد. در این میان، تویوتا به‌خوبی نشان داده که در ارائه طرح‌های سنت‌شکن و رادیکال دست بالایی دارد و در هر برهه‌ای از زمان قادر است با عرضه مدلی «فرامدرن» تمامی محاسبات متعارف همتایان خود را به هم ریخته و بازار خودرو را سخت آچمز و میخکوب کند. پیش‌تر، نسل ششم تویوتا کمری با آن فرم دلپسند و دلنواز خود زلزله عظیمی را در بازار سدان‌های میان‌سایز عالم به راه انداخت و اکنون نیز مدل فوق‌العاده جذاب و جوان‌پسند C-HR مهیای نبردی سترگ با دیگر بلندقامتتان کوچک و پرمدعای رقیب در جای‌جای این پهنه بیکران است.

j03b4hdex6ql8a3g7o.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.