گاف ایران خودرو در هشترود/ پژو ۴۰۵ بدون دنده ۵ + تصاویر

0

گاف ایران خودرو در هشترود/ پژو ۴۰۵ بدون دنده ۵ + تصاویر

یک راننده تاکسی هشترودی گفت: ایران خودرو در هشترود خودرویی را که دنده ۵ ندارد با داشتن برچسب بازرسی نهایی و کنترل نهایی به من تحویل داده و این واقعا شاهکار است.

منصور مهدوی، راننده تاکسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود اظهار کرد: در سوم تیرماه خودروی تاکسی فرسوده خود را تحویل دادم و پس از ۱۵ روز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را در یکی از نمایندگی‌ها ایران خودرو در هشترود تحویل گرفتم و هنگامی که آن را روشن کردم، متوجه شدم این ماشین دنده ۵ ندارد.

وی گفت: این واقعا شاهکار ایران خودرو است چون روی شیشه برچسب بازرسی نهایی و کنترل نهایی زدند.

شهروند هشترودی افزود: در ابتدا به مهارت رانندگی خود شک کردم  اما پس از بررسی توسط یک کارشناس اتومبیل، متوجه شدیم که این خودرو نقص فنی دارد.

وی گفت: این موضوع را در یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو هشترود پیگیری کردم اما هنوز به جوابی نداده‌اند.

این راننده تاکسی ادامه داد: از تهران و تبریز هم به من زنگ زدند که گیربکس خودرو را تعویض می‌کنیم اما من قبول ندارم زیرا من پول دادم و باید خودروی سالم و بی‌نقص تحویل بگیرم و الان چند روز است که بیکار مانده‌ام و از طرفی سررسید اقساطم رسیده است.

مهدوی در پایان اظهار داشت: شایسته نیست که ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران بدون تست، محصولات خود را به بازار عرضه کند و مشتریانش را به دردسر بیندازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.