مقایسه جک S5 و چری تیگو ۵ + قیمت ، مشخصات و امکانات هر دو

0

مقایسه جک S5 و چری تیگو ،امکانات تیگو ۵ ،معایب تیگو ۵ ،موتور تیگو ۵ ،مقایسه جک s5 و چری تیگو ۵

با ۸۰ میلیون چه خودرویی بخرم ؟ chery tiggo 5 یا jack s5

با مقایسه جک S5 و چری تیگو ۵ انتخاب بهتری داشته باشید . اگر بودجه شما برای خرید خودرو در حدود ۸۰ میلیون تومان باشد  با ۲ گزینه چینی برای ماشین روبرو هستید . ماشین jack s5  یا همان جک S5 که با ظاهری جذاب در ۱ سال گذشته به فروش خوبی دست یافته و دیگری ماشین تیگو۵ چری است که به تازگی وارد بازار ایران شده است . ما در اینجا قصد داریم این ۲ خورو چینی را برای شما مقایسه کنیم (مقایسه جک S5 و چری تیگو ۵ ) و از معایب و محاسن jack s5,chery tiggo 5 (جک S5 و چری تیگو ۵ )سخن گوییم .

JAC s5 جک S5

مقایسه جک S5 و چری تیگو ۵

تصویر مرتبط

جک خودروساز چینی که فعالیت خود را  در زمینه تولید خودروهای تجاری و شهری از سال ۱۹۶۴ آغاز کرده است.همانطور که میدانید شرکت کرمان موتور با مونتاژ محصولات جک تواسته است به فروش قابل توجهی دست بیابد. کراس اوور جدید  جک S5 با پیشرانه توانمند مجهز به توربو شارژر با خروجی ۱۷۴ اسب بخار با برچسب قیمتی عالی همه چیز را برای فروش بالای این خودرو فراهم میکند.

نتیجه تصویری برای جک اس 5

این پیشرانه در جک S5 با حجم دقیق ۱۹۹۷ سی سی به همراه سامانه توبو شارژر دارای خروجی ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر در بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه  میباشد.لازم به ذکر است که این توان خروجی تقریبا با کیا اسپرتیج و هیوندای توسان با حجم ۲۴۰۰ سی سی برابری میکند.جک S5 یک کراس اوور کاملا شهری میباشد و قابلیت آفرود ندارد چراکه قدرت موتور به چرخ های جلو منتقل میشود.نکته مثبت گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته  دو کلاچه جک میباشد .

 در بخش ظاهری باید بگوییم که خودرو جک S5 یا JAC s5 یک کپی موفق از محصولات به روزی مانند هیوندای توسان میباشد که همین دلیل باعث فروش بالای جک S5 میباشد.در بخش طراحی داخلی اگر از کیفیت متوسط رو به پایین متریال استفاده شده عبور کنیم در کل ادوات داخلی دارای ارگونومی و هماهنگی مطلوبی میباشند.

نتیجه تصویری برای جک اس 5

 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور خوش تیپ دارای امکاناتی نظیر : ۴ عدد کیسه هوا-آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن-صندلی چرمی-تنظیم برقی صندلی راننده-مموری صندلی راننده-گرمکن صندلی های جلو-ترمز ضد قفلABS-ترمز کمکی هیدرولیکیHBA-سیستم پایداری الکترونیکی-سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی-ترمز پارک برقی-TPMS-فرمان برقی- سنسور پارک جلو عقب-دوربین دید عقب-سیستم پخش DVD با ۶ بلندگو-سنسور باران-استارت دکمه ایی-GPS  و…

جک J5 اتوماتیک قیمت بازار ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ قیمت نمایندگی ۶۳,۰۵۰,۰۰۰

جک S3 اتوماتیک قیمت نمایندگی ۷۱,۹۰۰,۰۰۰

جک S5 دنده ای قیمت بازار ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ قیمت نمایندگی ۸۴,۵۵۰,۰۰۰

جک S5 اتوماتیک قیمت بازار۹۵,۰۰۰,۰۰۰ قیمت نمایندگی ۹۶,۸۵۰,۰۰۰

جک S5 اتوماتیک  بی شک بهترین و منطقی ترین انتخاب در این بازه قیمتی نسبت به رقبایی مانند چری تیگو ۵  میباشد .CHERY TIGO 5

چری تیگو ۵

مقایسه جک S5 و چری تیگو ۵

نتیجه تصویری برای قیمت تیگو 5

چری تیگو۵ کراس اووری صرفآ زیبا با خدمات پس از فروش مناسب  به سختی میتواند از پس رقیبی مانند جک S5 اتوماتیک بر بیاید. نه در توان و نه در آپشن و نه در قیمت گذاری.

ولی باید قبول کنیم که این خودرو در نمای ظاهری تقریبا بی نقص میباشد و ظاهر یک خودرو وزنه سنگینی برای تضمین فروش میباشد.  پس از ورود به درون فضای داخلی خودرو با بوی نامطبوع پلاستیک بی کیفیت روبرو میشوید که از همان اول بیشتر  حس  نشستن درون ام وی ام  ۳۱۵ در ذهن تداعی میشود تا یک کراس اوور لوکس ۹۰ میلیون تومانی که جای تاسف دارد.

نتیجه تصویری برای قیمت تیگو 5

در بخش فنی  این خودرو چری تیگو۵ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۹۷۱ سی سی دارای حداکثر توان خروجی ۱۳۹ اسب بخار  در۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه میباشد که با یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است. مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۵  ۸.۹ لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش میباشد.

نتیجه تصویری برای قیمت تیگو 5

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی چری تیگو ۵ (CHERY TIGO 5)دارای امکاناتی نظیر : ۴عدد کیسه هوا-ترمزهای ضد قفل ABS به همراه EBD سیستم های پایداری- ESP-ASR-DTC-HHC-EBAاستارت دکمه ایی-کروز کنترل-سانروف-تهویه مطبوع اتوماتیک-سیستم صوتی به همراه مانیتور ۷ اینچی-دوربین دید عقب-سنسور دنده عقب-صندلی های چرمی-تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت-دی لایت و…

چری تیگو ۵ جدید (Luxury قیمت بازار ۹۲,۰۰۰,۰۰۰ قیمت نمایندگی ۹۵,۴۰۰,۰۰۰

چری تیگو ۵ جدید (Luxury Sport) قیمت نمایندگی ۹۶,۴۰۰,۰۰۰

چری تیگو ۵ جدید (Excellent) قیمت بازار ۹۷,۰۰۰,۰۰۰ قیمت نمایندگی ۱۰۱,۴۰۰,۰۰۰

در پایان باید گفت جک S5 به دلیل امکانات رفاهی بیشتر-توان بالای پیشرانه-قیمت مقرون به صرفه تر با اختلاف زیادی تیگو۵ را شکست داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.