قیمت و مشخصات کامل شاسی بلند DS6 2017 + تصاویر

0

مشخصات فنی و تصاویر شاسی بلند لوکس DS 6 + قیمت روز ،قیمت ماشین ds6 ،مشخصات فنی DS6 ،قیمت ماشین ds6

سال ۱۹۵۵، نمایشگاه خودرو پاریس. یک خودرو حس کاملا متفاوتی در بازدیدکنندگان ایجاد میکند. این خودروی لوکس تمام حد و مرزهای متداول خودروسازی را به چالش کشیده و نشان می دهد که صنعت خودروسازی فرانسه به نمادی از نوآوری، ظرافت، تخصص و اعتبار تبدیل شده است.
قیمت روز قیمت دی اس DS 6 در بازار ایران :۲۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

DS6 با موتور THP 165 دارای قابلیت توقف و حرکت خودکار و در هماهنگی با گیربکس اتوماتیک ۶ دنده نسل جدید (تعویض دنده چابک تر و نرم تر با اصطکاک داخلی کمتر) به مصرف سوخت ترکیبی حیرت آوری دست یافته است. با حداکثر فشار تزریق ۲۰۰ بار و تکنولوژی توقف و حرکت خودکار (با یک استارت تقویت شده) این موتور قدرت حداکثری ۱۲۰ KW ( 165 hp EEC ) در دور ۶۰۰۰ RPM ارائه می کند. حداکثر گشتاور ۲۴۰ Nm از دور ۱۴۰۰ rpm و ثابت باقی ماندن آن تا ۴۰۰۰ rpm، برای حداکثر لذت رانندگی از سرعت های پایین و متوسط موتور کافیست.
نتیجه تصویری برای ‫قیمت و مشخصات DS6‬‎

مشخصات دی اس شش مدل ۲۰۱۶ با حجم موتور ۱,۵۹۸ سی سی:
شتاب صفر تا صد : ۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت : ۱۹۵ کیلومتر
مصرف سوخت درون شهر + بزرگراه : صدی / ۶.۷ لیتر
حجم باک خودرو : ۶۰ لیتر
طول : ۴,۵۵۳
عرض : ۱,۸۵۸
ارتفاع : ۱.۶۱۰
قدرت موتور در مدل ۲۰۱۶ : ۱۶۷ در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه
گشتاور : ۲۴۰/ نیوتن متر / ۱۴۰۰-۴۰۰۰ دور بر دقیقه

تصویر مرتبط

سبک رانندگی دوست داشتنی و اسپرت را در SUV دینامیک مجهز به موتور هایی که بازدهی با ظرفیت به مراتب بالاتر را ارائه می دهند کشف کنید
با ترکیب قدرت بالای ۱۶۵ hp و احترام به محیط زیست با کنترل مصرف سوخت ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، DS 6 یک تجربه ی استثنایی را از طریق کارکرد پیشرفته و ویژگی های مدرن این موتورها و گیربکس ها برای شما فراهم می کند. با حداکثر فشار تزریق ۲۰۰ بار و تکنولوژی توقف و حرکت خودکار ( با یک استارت تقویت شده)، این موتور قدرت حداکثری ۱۲۱ KW ( 165 hp EEC ) در دور ۶۰۰۰ RPM ارائه می کند. حداکثر گشتاور ۲۴۰ Nm از دور ۱۴۰۰ rpm و ثابت باقی ماندن آن تا ۴۰۰۰ rpm، برای حداکثر لذت رانندگی از سرعت های پایین و متوسط موتور کافیست.DS 6 با تکنولوژی پیشرو از موتور های ۱۶۵ اسب بخاربا تزریق مستقیم پی در پی تغذیه شده توسط یک توربوشارژر دوقلوی پمپ فشار بالا استفاده می کند. موتور با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته که تعویض بی نقص دنده ها را تضمین می کند مصرف سوخت را کاهش داده و از اصطکاک داخلی می کاهد.

برای تامین حداکثر چابکی آخرین نسل از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته (EAT6) که توسط AISIN (برترین سازنده ی گیربکس خودرو در جهان) طراحی و توسعه داده شده لذت رانندگی بی نظیری را فراهم می کند:
تعویض دنده ی سریع تر و بی نقص
اصطکاک داخلی کاهش یافته
مصرف بهینه ی سوخت

قابلیت مانور عالی در همه ی انواع جاده ها و در کلیه ی شرایط رانندگی. آرامش خاطر شما در همه ی سطوح جاده به کمک بهترین ها در تکنولوژی DS:
کنترل گریپ که سرعت چرخش چرخ را با سطح جاده برای بهبود چسبندگی هماهنگ می کند.
ESP که حالت پایداری خودرو را در شرایط رانندگی حساس حفظ می کند.
یک گیربکس ۶ سرعته ی جدید برای تعویض دنده ی بی نقص و مصرف سوخت کم.
لاستیک هایی که گریپ حداکثری ایجاد می کنند (حتی در شرایط گل و برف)

شکوه معماری

جایی که زیبایی و کارایی تلاقی می کنند! با فاصله ی محوری ۲.۷۳ متری، DS 6 فضای داخلی جادار و آسایش تمام عیار را برای همه ی سرنشینان فراهم می کند. بدنه دارای ستون های سقفی است که قابلیت های خودرو در مسیر های طولانی را نشان می دهد. در حالی که محفظه بار حجم بارگیری سخاوت مندانه ی ۵۰۰ لیتری را تامین می نماید.

تکنولوژی در خدمت آسایش رانندگی

انتخاب DS به معنی انتخاب تکنولوژی هایی است که سطح راحتی و ایمنی را بالا می برد. از آخرین نوآوری ها، شامل دسترسی و استارت هندزفری، دوربین دنده عقب، پایش نقطه ی کور و چراغ بدرقه همه ی امکانات این خودرو در خدمت آسایش شماست.
تصویر مرتبط

حس رانندگی

DS 6 یک SUV پویا با کارایی جاده ای هیجان انگیز و چابک است که این ویژگی ها را مدیون طراحی دقیق و ارتفاع کم، موتورهای کارا و گیربکس ۶ سرعته خود می باشد. DS 6 در شهر و جاده های آزاد به راحتی موانع را پشت سر می گذارد و با کنترل فوق العاده ی خود احساس کنترل کامل و قدرت فراوان آن را به راننده منتقل می کند.

تسلط بر جاده

رانندگانی که عاشق سفر هستند و از تجربیات جدید لذت می برند، می توانند در آرامش خاطر کامل با استفاده از تسلط بر جاده ی فوق العاده که توسط تکنولوژی کنترل گریپ فراهم شده است به ماجرا جویی بپردازند. این سیستم سرعت چرخش چرخ ها را با سطح جاده (در شرایط جاده خیس، برفی ، گلی) هماهنگ می کند تا چسبندگی بهینه به جاده را تضمین کند. سیستم کنترل گریپ، چسبندگی ایده آل برای رانندگان در کلیه ی جاده ها را تضمین می کند.

عملکرد

برای ماجراجویی در جاده ها DS 6 ازآخرین نسل موتورهای DS با بازدهی بالا بهره می برد که با گیربکس ۶ سرعته پیوند دارد. موتور THP 160 مدرن که با همکاری گروه BMW توسعه یافته است در ترکیب با تکنولوژی های کنترل چسبندگی جاده و توقف و حرکت، قدرت DS 6 را بهبود داده و عملکرد زیست محیطی آن را تقویت می کند.

بهینه سازی

DS 6 با بازتعریف پیچیدگی ها و جزئیات کلاس سالون در دنیای SUV از معیار های پایه ای SUV فاصله می گیرد. از کیفیت و توجه به جزئیات و پرداخت تمام عیار به مواد اولیه ممتاز شامل چرم نیمه آنیلین و چوب و فلز و تودوزی پر از جزئیات و ظریف بند ساعتی صندلی ها همه جزییات این خودرو راحتی و رفاه راننده و سرنشین ها را مد نظر قرار داده و در عین حال از قدرت و جذابیت شخصیت SUV نمی کاهد.

شاخص و پر جذبه

شخصیت پر جذبه ی DS 6 با نورپردازی افسون گر و با خطوط طراحی خیره کننده اش پر رنگ تر شده است. DS 6 ترکیبی چشم گیر و موفق از المان های شاخص SUV و طراحی قدرتمند و جزئیات DS است.


طراحی

DS 6 با سبکی باشکوه خود نمایی کرده و از اولین نگاه می توان قدرت و زیبایی آن را با خطوط جاری که حس هماهنگی را القا می کنند درک کرد. بدنه ی پر حجم و پرقدرت که با جزئیاتی ملایم و زیبا جلوه می کند هیبت و شکوه خاصی از خود نشان می دهد.

ایمنی

ABS، ESP، EBV، ASR
سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
کروز کنترل مجهز به محدود کننده سرعت
سیستم پایش و هشدار نقاط کور
ایربگ های راننده، سرنشین جلو، جانبی صندلی های جلو و پرده ای
سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب
ترمز دستی الکترونیک اتوماتیک
چرخ زاپاس کم حجم
تایرهای یخشکن میشلین
هشدار پیرامونی

چراغ ها و حوزه ی دید

چراغ های جلو زنون دوکاره با امکان جهت یابی
برف پاک کن چراغ ها و شیشه جلو اتوماتیک
مه شکن های جلو با گردش اتوماتیک
چراغ های روشنایی در روز ال ای دی
عملکرد نور بدرقه ، چراغ های جلو
آینه وسط الکترومیک با تنظیم درخشندگی خودکار
نورپردازی محیط داخلی

نمای خارجی

رینگ آلیاژی طرح الماس ۱۸ اینچ
نوارهای جانبی کروم
آینه های جانبی تاشو، با تنظیم و گرم کن الکتریکی، دارای چراغ راهنمای ال ای دی
لوله های اگزوز دوگانه طرح کروم
شیشه های عقب دودی
درب صندوق عقب برقی
نتیجه تصویری برای ‫قیمت و مشخصات DS6‬‎

فضای داخلی

روکش صندلی چرم اعلای ناپا طرح بند ساعت
صندلی های جلو دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی
ساپورت ناحیه کمر صندلی ها با تنظیم برقی و امکان ماساژ در صندلی های جلو
امکان تنظیم زاویه صندلی های عقب
داشبورد، پنل درب ها و تکیه گاه دست چرمی
دکوراسیون داخلی چوبی / آلومینیومی
سیستم ورود و استارت بدون سوییچ
فرش کفپوش جلو
قاب متالیک محافظ پادری جلو
پنجره برقی جلو وعقب
پنل سیستم صوتی لمسی ۷ رنگ با قابلیت های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری
MP3, AUX, USB, DVD
قابلیت تنظیم ارتفاع و دسترسی غربیلک فرمان
غربیلک فرمان چرمی دارای دگمه های کنترل
فرمان هیدرولیک با قدرت متغیر
تکیه گاه وسط جایگاه سرنشینان عقب
صندلی های عقب تاشو
سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک مجهز به مجراهای عقب
سیستم کنترل کیفیت هوا
سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر
کامپیوتر چندکاره
سانروف پانورامیک و درب آفتابگیر برقی
باز کن دریچه باک الکترونیک
نتیجه تصویری برای ‫قیمت و مشخصات DS6‬‎

رنگ های مختلف DS 6

اولین نمایشگاه مرکزی دی اس شرکت آرین موتور تابان با نام ” خانه دی اس تهران ” واقع در بلوار اندرزگو روبروی بلوار کاوه می باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.