رونمایی از خودرو جدید تیگو۷ tiggo در تهران + قیمت ،مشخصات فنی و شرایط فروش

0

خودرو جدید تیگو۷ دقایقی پیش رونمایی شد / قیمت ، شرایط فروش + مشخصات فنی ،شرایط فروش تیگو ۷ فتصاویر تیگو ۷ ،مشخصات فنی تیگو ۷ ،مشخصات تیگو ۷

خودرو جدید تیگو7 دقایقی پیش رونمایی شد / قیمت ، شرایط فروش + مشخصات فنی

مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران، دقایقی پیش تیگو ۷ را در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی کرد و قیمت و شرایط فروش این خودرو را نیز اعلام نمود.

در این مراسم تیگو۷ با قیمت ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در مدل فول و ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در مدل نیمه‌فول اعلام شد.

فروش این خودرو بصورت نقدی از فردا یکشنبه مورخ ۸ مردادماه ۹۶ آغاز میشود.

تیگو ۷ برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه ۹۵ معرفی شد. این خودرو دارای دو پیشرانه ۲ و ۱.۵ لیتری است که موتوری که برای ایران در نظر گرفته شده با حجم ۱.۵ لیتر، ۴ سیلندر خطی و سیستم انتقال نیرو، دیفرانسیل جلو است. طول این خودرو ۴۴۳۲، عرض آن ۱۸۳۷ و ارتفاع ۱۶۷۰ میلی متر است. فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متر است و وزن این خودرو ۱۴۴۰ کیلوگرم است.

خودرو جدید تیگو7 دقایقی پیش رونمایی شد / قیمت ، شرایط فروش + مشخصات فنی

نوع گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع DCT ( شش سرعته دبل کلاچ) و سیستم ترمزهای آن از نوع دیسکی خنک شونده در ترمز جلو و دیسکی در ترمزهای عقب و سیستم تعلیق جلو از نوع مستقل مک فرسون با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش و سیستم تعلیق عقب از نوع کشنده چندگانه با فنر پیچشی است. حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر است. حجم باک این خودرو ۵۷ لیتر است. موتور به کار رفته در تیگو ۷ از نوع توربوشارژ طراحی شده با همکاری شرکت AVL اتریش و گیربکس آن از نوع دو کلاچه اتوماتیک (DCT) طراحی شده با همکاری شرکت گتریگ آلمان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.