معرفی و مشخصات کامل آئودی Audi TT 2017 +عکس

0

آئودی tt 2016 ،آئودی tt کروک ،فروش آئودی tt کروک ،آئودی tt 2017 ،آئودی کوپه ،مشخصات آئودی تی تی ۲۰۱۷ ،معرفی کامل آئودی tt 2017 ،محصولات آئودی

کمپانی آلمانی آئودی حدود یک دهه قبل ، TTهای کوپه و کروکی خود را معرفی کرد و درحال حاضر هم مشتریان می توانند دو نسخه دیگر این خودرو یعنی TT TDI و TTS را انتخاب کنند.

سیستم چهارچرخ فرمان کواترو و نیز جعبه‌دنده دوکلاچه اس ترونیک، تنها در مدل‌های بنزینی به‌صورت انتخابی در حال عرضه شدن است. از تغییرات این خودرو نسبت به مدل های قبلی تغییرات جلوپنجره ۶ ضلعی بزرگ در جلو و چراغ‌های جدید در جلو و عقب ماشین می‌شود. اکنون وزن سقف فابریک ۳ کیلوگرم کمتر از سقف قبلی است و وزن کل آن ۳۹ کیلوگرم شده، که می‌توان حتی در حین رانندگی با سرعت ۳۱ مایل (۴۹ کیلومتر) بر ساعت هم آن را باز و بسته کرد.

به علت مرسوم بودن سقف فلزی در کلاس های کانورتیبل، قاب شاسی بدنه مدل رودستر TT در نواحی حساس و کلیدی تقویت شده تا نبود سقف ثابت را جبران نماید. این نواحی شامل ستون‌های جانبی، ستون‌های A شکل و بعضی از قسمت‌های شاسی کف اتاق می‌شود. مدل رودستر TT، حتی با بسته اختیاری اس-لینک که رینگ‌های ۱۹ اینچی را زیر ماشین قرار داده و تا ۱۰ میلی‌متر ارتفاع ماشین را کم می‌کند، که سبب می شود تا بر روی جاده دارای پایداری بسیار زیاد و بدون لرزش شود.

http://www.car.ir/files/cache/files_cars_8730739%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg

در مدل ۲ لیتری بنزینی کواترو اس ترونیک به علت وجود یک موتور خطی خودرو، همچنین یک جعبه‌دنده دوکلاچه سریع دنده‌ها به خوبی عوض شده و رانندگی قابل قبولی را به نمایش می گذارد.

سرعت این مدل رودستر ۱۵۵ مایل (۲۵۰ کیلومتر) بر ساعت بوده و این خودرو از حالت سکون با گذشت ۵.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/10/2016-Audi-TT-roadster-114.jpg

فرمان برقی خودرو دقیق و سریع بوده، به شما کمک می‌کند تا جلوپنجره و دماغه خودرو را بهتر بکار بگیرید. اما فیدبک ماشین خیلی عالی نیست وعدم توزیع مناسب وزن می‌تواند این انتظار و توقع از رانندگی با یک خودروی سطح بالا را مخدوش می نماید.

فضای داخلی خودرو با یک سیستم پیشرفته نمایش اطلاعات و تصاویر سربالا مجهز شده و حتی زمانی که سقف خودرو برداشته شده و نور خورشید به درون خودرو می‌تابد، هنوز هم شفاف و قابل خواندن است. همچنین آئودی سیستم تهویه مطبوعی اضافی برای صندلی سرنشینان تعبیه کرده است و نیز میکروفن‌هایی را بر روی کمربند ایمنی قرار داده تا کیفیت تماس را در هنگام باز کردن و جمع کردن سقف، بهبود پیدا کند.

آئودی TT در طراحی خارجی خود از لامپ های زنون در کنار چراغ های LED بهره گرفته اما به صورت سفارشی می توان از چراغ هایی با تکنولوژی Matrix LED بهره برد که در آن نور بالا بوسیله LED های قابل کنترل تولید می شود .

آئودی در طراحی داخلی سعی کرده تا با طراحی ساده و استفاده کمتر از دکمه ها در بخش کنسول ، تمرکز راننده تنها به رانندگی معطوف کند. از مهمترین اجزای مورد استفاده در کابین می توان به صفحه نمایش TFT با ابعاد ۱۲.۳ اینچ و سیستم صوتی Bang & Olufsen با ۱۲ بلندگو اشاره کرد .

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Audi-TT-ultra-quattro-concept.jpg

یکی دیگر از تیپ های این آلمانی مدل TT TDI با پیشرانه TDI چهار سیلندر به حجم ۲.۰ لیتر بوده که قدرت این موتور ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور آن ۳۸۰ نیوتن متر است اما شتاب خوبی ندارد و ۷.۲ ثانیه زمان لازم دارد تا به ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. مصرف سوخت آن تنها ۴.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.

دیگر تیپ این آئودی مدل TT S نیز بوده که این نسخه مجهز به پیشرانه TFS چهار سیلندری به گنجایش ۲.۰ لیتر است که توان تولید ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا صد TT S تنها ۴.۷ ثانیه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.