آغاز پیش فروش BYD F3 شرکت کارمانیا + قیمت

0

شروع پیش‌فروش BYD F3 جدید ، شرایط فروش بی‌ وای دی f3 ،قیمت byd song ،مشخصات فنی بی وای دی f3 ،فروش byd f3

شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی در ایران قصد دارد تا بزودی پیش فروش BYD F3 را آغاز کند.

نسخه جدید و در واقع فیس‌لیفت F3 خودرویی در کلاس سدان‌های سگمنت C در ابعاد ۴۶۱۷ میلیمتر در طول و ۱۷۱۶ در عرض و ۱۴۸۰ میلیمتر در ارتفاع است که قبلا در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شده بود و حالا شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی در ایران قصد دارد تا در نمایشگاه مشهد پیش‌فروش این خودرو را آغاز کند.

https://karmania-auto.ir/Uploads/F3%20New/[1200x500]/14.jpg

این خودروی ۱۲۰۰ کیلوگرمی از یک موتور ۱۵۰۰ سی‌سی ۴ سیلندر خطی DOHC با توان ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر و جعبه دنده دستی بهره می‌برد و قرار است تا نیمه دوم سال به دست مشتریان برسد .

http://bcdc.us/wp-content/uploads/2016/02/BYD-F3-Review.jpg

طراحی جدید این خودرو اندکی ساده‌تر شده اما چراغ‌ها تا حدودی عجیب و غریبند، می‌توان گفت BYD سعی داشته تا خودرویی را طراحی کند که در عین خانوادگی بودن، نظر فرزندان جوان خانواده را هم جلب کند. رقبای اصلی این خودرو دناپلاس، برلیانس H330 دنده ای، تندر ۹۰ پلاس و … هستند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر در ساعت بوده و با مصرف ۵.۵ لیتر در هر کیلومتر و قیمت حدود ۵۰ میلیون تومانی آن، میتوان این خودرو را یک سدان کاملا اقتصادی توصیف کرد.

صندلی‌های ردیف عقب تاشو‌ و مجهز به ایزوفیکس، کنترل سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان، سانروف دو حالته، چراغ دی‌لایت‌، دوربین دید جانبی آینه سمت راست، ۶ بلندگو، سنسورهای پارک و… از جمله تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.