مقایسه ب‌ام‌و X3 جدید و مرسدس GLC + عکس و مشخصات

0

مقایسه تصویری ب‌ام‌و X3 جدید و مرسدس GLC ،قیمت مشخصات بنز GLC ،مشخصات بی ام و x3 ،مقایسه خودروهای آلمانی

از آنجایی که نسل جدید ب‌ام‌و X3 معرفی شده بنابراین بازار مقایسه این خودرو با حریفان نیز داغ است. نسل جدید X3 مزیتی نسبت به هم‌قطاران خود داشته و آن جدیدتر بودن در کلاس خود است. رقبای قدرتمند این خودرو از جمله مرسدس GLC کلاس، آئودی Q5 و آلفارومئو استلویو قبلاً معرفی شده و در بازار حضور دارند. X3 جدیدترین حریف محسوب می‌شود آیا از نظر طراحی نیز بهترین است؟

برای فهمیدن این موضوع ما مقایسه تصویری ساده‌ای بین نسل G01 این خودرو و رقیب اصلی یعنی مرسدس GLC کلاس داشته‌ایم.

مرسدس GLC فروش دیوانه‌واری داشته و خریداران شاسی بلندهای لوکس کوچک این خودرو را واقعاً دوست دارند. سواری این خودرو خوب بوده و راحتی بالایی دارد و مهم‌تر از همه اینکه خودرویی شیک است.

از نمای بیرونی ب‌ام‌و X3 جدید عضلانی‌تر به نظر می‌رسد. GLC کاملاً زیبا و بالغ بوده اما X3 عضله‌های خود را به نمایش می‌گذارد. این خودرو گیراتر بوده و خط شانه غالب‌تری دارد و در کل خشن‌تر نشان می‌دهد. البته واژه خشن احتمالاً خیلی مناسب تعریف یک کراس اوور لوکس نخواهد بود. اینکه بگوییم نسل جدید X3 خوش تیپ‌تر است به سلیقه فردی بازمی‌گردد.

صادقانه بگوییم که نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام خودرو را بیشتر دوست داشته باشیم. این احساس عجیبی است. هر دو خودرو بسیار متفاوت هستند اما انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت است. حدس می‌زنیم اگر سنی از شما گذشته و به دنبال تجمل باشید بنز را انتخاب می‌کنید و اگر دوست دارید کمی خشن‌تر باشید و سبک زندگی فعال‌تری دارید بیمر را به خانه ببرید.

همین داستان در کابین نیز برقرار است. درحالی‌که ب‌ام‌و تلاش خود را روی لوکس‌تر کردن X3 جدید نسبت به نسل قبلی کرده اما مطمئن نیستیم که کابین آن به اندازه GLC لوکس باشد. به نظر می‌رسد مرسدس از ژن‌های پرچم‌دار S کلاس به کابین این خودرو تزریق کرده است. البته برای خودرویی اسپورت و کاربردی، GLC کمی خارج از قاعده محسوب می‌شود. این یک خودروی بلندقامت لوکس‌تر است.

ب‌ام‌و X3 واقعاً کاربرد بالاتری دارد یا حداقل ظاهر امر این را نشان می‌دهد. نسل جدید این خودرو خوش‌چهره‌تر از قبل بوده و از نظر ما کراس اوور جذابی محسوب می‌شود. آیا زیباتر از مرسدس GLC است؟ مطمئن نیستیم اما فکر می‌کنیم که این موضوع کاملاً به سلیقه فرد مربوط می‌شود زیرا این دو خودرو بسیار متفاوت هستند. اگر اولویت اول تجمل و اشرافیت است به اشتوتگارت بروید اما اگر به دنبال عضلات فراوان هستید راه خود را به مونیخ کج کنید!

منبع :پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.