معرفی خودروهای زیر چهل میلیون در کشورهای خارجی

0

در خارج از کشور با ۴۰ میلیون تومان بودجه می توان از چه خودرویی سواری گرفت ؟

برای خرید یک اتومبیل کوچک در بازارهای خارجی، حداقل هزینه‌ای ۱۰ هزار دلاری نیاز خواهید داشت و اگر هم یک ماشین خوب و جدید، ولی ارزان قیمت می‌خواهید باید تا سقف ۲۵ هزار دلار هزینه کنید که برای خیلی‌ها مقدور نخواهد بود. حال این سوال پیش می‌آید که آیا با همان هزینه ۱۰ هزار دلاری می‌توان یک خودروی خوب و مقرون به صرفه تهیه کرد یا خیر؟ به همین دلیل لیستی از ماشین‌های زیر ۱۰ هزار دلار در کشورهای خارجی یا حدودا ۴۰ میلیون تومانی تهیه کرده‌ایم که عموما دست دوم هستند، ولی گزینه‌های خوبی به مشتری پیشنهاد می‌دهند.

– مزدا ۳

https://forikhodro.com/wp-content/uploads/2016/08/mazda-3.jpg
کمتر کسی مدل‌های فیس لیفت مزدا ۳ را در سال ۲۰۱۰ میلادی دوست داشتند، اما در مقایسه با مدل‌های قبلی این خودرو کمی قابل اعتمادتر بوده است، به همین دلیل اولین پیشنهاد برای داشتن یک خودروی دست دوم کمتر از ۱۰ هزار دلار، همین خودروی مزدا ۳ نیوفیس خواهد بود که با پرداخت تنها ۸ هزار و ۳۸۴ دلار می‌توان صاحب یکی از مدل‌های پرکارکرد آن شد.
– سوبارو فارستر XT
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Subaru_Forester_2.0_XS_2013_%2814901208478%29_%28cropped%29.jpg/1200px-Subaru_Forester_2.0_XS_2013_%2814901208478%29_%28cropped%29.jpg
اگر به دنبال یک خودروی دست دوم با فضای داخل کابین مناسب هستید، مدل‌های ۲۰۰۹ سوبارو فارستر XT می‌تواند گزینه مناسب برای شما باشد که همراه با یک پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژر ۲۲۴ اسب بخاری، به قیمت ۹ هزار و ۸۶۴ دلار خرید و فروش می‌شود، هرچند به این نکته باید توجه داشت که خودروی سوبارو فارستر XT در روزهای اولیه عرضه خود موفق به دریافت نمرات خوب از چهار آزمون سازمان ایمنی IIHS شد.
– هوندا CR-Z
برخی‌ها ممکن است که خودروی CR-Z را نه یک خودروی اسپرت عالی تلقی کنند و نه آن را یک خودروی هیبریدی صاحب نام به شمار آورند، اما در مقابل مدل‌های دست دوم آن می‌تواند بهترین گزینه برای مشتریانی باشد که به دنبال یک خودروی مقرون به صرفه با هزینه کمتر از ۱۰ هزار دلار هستند که نیاز به پرداخت دقیق این قیمت نخواهد بود، زیرا با پرداخت ۷ هزار و ۲۸۹ دلار می‌توانید برای خود یک دستگاه هوندا CR-Z تهیه کنید تا بجای داشتن یک ماشین کوچک و کم قدرت، سیستم محرک هیبریدی آن حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار در اختیارتان قرار دهد.
– کیا سول
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Kia-Soul-02.jpg
کراس اوور کیا سول هم می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب زیر ۱۰ هزار دلار باشد، بخصوص برای کسانی که می‌خواهند یک ماشین شخصی برای فرزندان خود تهیه کنند که با آن تا مدرسه و یا دانشگاه خود رانندگی کنند. در این خصوص گفتنی است که تنها با پرداخت ۹ هزار و ۶۱۰ دلار می‌توانید صاحب یکی از مدل‌های ۲۰۱۴ کیا سول شوید که هم مصرف سوخت پایینی دارد و هم از امنیت و سیستم‌های جدید صنعت خودروسازی بهره‌مند است.
– ولوو C30
http://www.jahaniha.ir/wp-content/uploads/2014/07/car_71_www.jahaniha.com_.jpg
مطلوب‌ترین خودروی لیست برای جوانان، شاید همین خودروی ولوو C30 هاچ بک باشد که دارای ظاهری جذاب و انعطاف پذیر همراه با یک پیشرانه ۵ سیلندر توربوشارژرT5 است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرت ۲۲۷ اسب بخاری داشته باشد. هرچند ایمنی محصولات ولوو هم بسیار حائز اهمیت خواهد بود که در خودروی هاچ بک C30 مجموعه‌ای از آنان دیده می‌شود. حال برای داشتن یکی از مدل‌های دست دوم آن برای سال ۲۰۱۲
میلادی، می‌توانید ۸ هزار و ۹۷۳ دلار هزینه کنید تا صاحب یک اتومبیل جذاب با ایمنی بالا شوید.
– سوبارو ایمپرزا استیشن
http://www.car.ir/files/cache/files_cars_3017771%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg
حضور یک خودروی استیشن هم در این فهرست به نظر لازم است که در بین این سگمنت، استیشن سوبارو ایمپرزا به عنوان خودروی مطلوب انتخاب شده است. گفتنی است که این خودرو در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر سود می‌برد که همچون پیشرانه‌های محصولات اسپرت پورشه، به صورت تخت در زیر کاپوت این ماشین انجام وظیفه می‌کند. حال اگر شخصی قصد خرید مدل‌های دست دوم آن را داشته باشد، می‌تواند با صرف هزینه ۷ هزار و ۶۷۸ دلار صاحب یکی از مدل‌های ۲۰۱۱ آن شود.
– هوندا المنت
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/06/2011-honda-element-front-left.jpg
در پایان هم به یکی از گزینه‌های عالی این لیست، یعنی خودروی “هوندا المنت” خواهیم رسید که بیشتر از خانواده‌ها، یک گزینه بسیار مناسب برای جوانان و سفرهای گروهی خواهد بود که دارای فضای جادار برای سرنشینان، باز شدن درب‌های عقب در جهت مخالف و همچنین یک فضای کاربردی در داخل کابین خواهد بود که تنها با صرف هزینه ۸ هزار و ۲۹۳ دلار، می‌توان صاحب یکی از مدل‌های ۲۰۱۰ آن شد .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.