قیمت ومشخصات مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ (MAZDA3)+ تغییرات نسبت به مدل ۲۰۱۷

0

قیمت و جزئیات مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸

پیرو خبری که چندی پیش منتشر شد، مزدا تأیید کرده بهای مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ از ۱۸۰۹۵ دلار آغاز خواهد شد.

پدال- پیرو خبری که چندی پیش منتشر شد، مزدا تأیید کرده بهای مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ از ۱۸۰۹۵ دلار آغاز خواهد شد. این مدل به‌روز شده که هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های مزدای آمریکا شده دارای برخی تغییرات از جمله سیستم ترمز شهری هوشمند است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/08/2018-mazda-3-sedan-back-view-soul-red-538x303.jpg

مدل پایه مزدا ۳ اسپورت به‌صورت استاندارد با استارت دکمه‌ای، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی کانکت مزدا عرضه می‌شود. نیروبخش این مدل پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۵۵ اسب بخار است. اما یک پله بالاتر مزدا ۳ تورینگ با بهای آغازین ۲۰۰۹۰ دلار قرار دارد که از امکانات آن می‌توان به صندلی راننده با تنظیم برقی در ۶ جهت، غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی اشاره کرد. این خودرو همچنین به برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، چراغ‌های جلوی خودکار و صندلی‌های جلوی گرم شونده مجهز است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/08/2017_Mazda3_25.jpg

تغییرات این خودرو کم هستند اما برخی از آن‌ها عبارت‌اند از آینه‌های جدید، نگه‌دارنده عینک آفتابی بالای سر و رینگ‌های آلیاژی بازطراحی شده با تِم نقره‌ای تیره؛ اما مهم‌تر از همه اینکه این خودرو هم‌اکنون به پیشرانه ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو G با خروجی ۱۸۴ اسبی مجهز شده است.

جدای از پیشرانه و تجهیزات جدید، مزدا ۳ تورینگ هم‌اکنون پکیج‌های سفارشی جدیدی را ارائه می‌کند که شامل مونروف، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM و سیستم صوتی Bose با نه بلندگو می‌باشد. اما بهای مدل کاملاً فول گرند تورینگ از ۲۳۱۴۵ دلار آغاز می‌شود و دارای صندلی‌های چرمی و هدآپ دیسپلی می‌باشد. این خودرو به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلو و عقب LED سود می‌برد.

خریداران همچنین می‌توانند پکیج تجهیزات پریمیوم را سفارش دهند که هزینه‌ای ۱۶۰۰ دلاری داشته و شامل غربیلک فرمان گرم شونده، آینه عقب با تیره شوندگی خودکار و طیفی از تجهیزات کمک‌راننده همانند کروز کنترل راداری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.