جولان فورد موستانگ کانورتیبل در شمال تهران /تصاویر

0

فورد موستانگ کانورتیبل در تهران

چند روزی است که یک دستگاه خودروی فورد موستانگ کانورتیبل در تهران حضور دارد، این خودروی که گذر موقت می باشد بیشتر در خیابان های شمال تهران عبور و مرور می کند، البته زمان مجوز حضور این خودروی در خارج از منطقه آزاد در حال اتمام است و تا چندی دیگر این خودروی باید با شهر تهران خداحافظی کند.

فورد موستانگ کانورتیبل حاضر در تهران  یک خودروی شش سیلندر ۳٫۷ لیتری می باشد، این خودروی خشن و عضلانی دارای کیت بدنه و کیت GT می باشد.

شتاب صفر تا صد فورد موستانگ کانورتیبل ۴٫۷ ثانیه می باشد، در ضمن طبق اعلام رسمی کمپانی سازنده ۱۳٫۲ ثانیه طول می کشد که این خودروی با سرعت ۱۷۷ کیلومتر در ساعت ۴۰۲ متر مسافت را طی کند.

فورد موستانگ کانورتیبل

این خودروی دارای دو نکته مثبت است، اولی گیربکس دستی آن می باشد، و دومین نکته ترمزهای قوی آن است که طبق گزارش های با طی مسیر ۴۷٫۸ متر از سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت به ایست کامل خواهد رسید. البته وجود پدال کلاچ سفت از نقاط تاریک این خودروی به شمار می آید.

فورد موستانگ کانورتیبل

با توجه به اینکه دو دستگاه بیشتر از این خودروی وجود ندارد لذا در صورت پلاک ملی شدن قیمتی برابر با نبم میلیارد تومان خواهد داشت، اما در ایالات متحده این خودروی بدون کیت بدنه نزدیک به ۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.