میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی outlander در راه ایران + قیمت و مشخصات

0

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی در راه ایران +عکس ،قیمت اوتلندر هیبریدی ،آرین موتور پویا ،میتسوبیشی outlander 2017 ،میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ تیپ۵ ،مشخصات اوتلندر هیبریدی

قرار است شرکت میتسوبیشی ژاپن مدل اوتلندر هیبریدی خود را تا پاییز سال جاری به بازار ایران معرفی و عرضه کند.

 فارس، شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن قصد دارد مدل شاسی بلند اوتلندر هیبریدی خود را در فصل پاییز در بازار ایران عرضه کند.

این اقدام با هدف بدست آوردن سهمی از بازار فروش خودروهای هیبریدی در ایران توسط انی خودرو ساز ژاپنی انجام می‌شود.

لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در نتیجه توافق هسته‌ای واردت و تولید خودرو در ایران را رونق داده است. از سوی دیگر تشدید بحران آلودگی هوا باعث شده که تقاضا برای خودروهای سبز در این کشور افزایش یابد.

اوتلندر هیبریدی که نسبت به مدل بنزینی آن بازطراحی شده است از دو موتور الکتریکی در کنار موتور بنزینی خود بهره برده و در ژاپن تولید شده و به ایران منتقل می‌شود.

علی‌رغم اینکه تعرفه واردات برای خودروهای هیبریدی در ایران کاهش یافته و مشوق‌های دیگری نیز برای توسعه استفاده از آنها در کشور در نظر گرفته شده‌اند تداوم نگرانی‌ها نسبت به سیاست‌های غرب در کاهش تحریم‌ها علیه ایران باعث شده است که واردات این خودروها به ایران کاهش یابد.

http://suvrumors.com/wp-content/uploads/2016/09/2018-Mitsubishi-Outlander-Interior.png

از سوی دیگر باید دیدگاه‌های شارژ سریع این خودروها نیز در ایران راه‌اندازی شود. اوتلندر جدید قابلیت اتصال به برق خانگی را داشته و این امکان وجود داشته این خودروها از طریق درگاه‌های برق خود شارژ شوند. تا کنون این مدل از میتسوبیشی در اروپای غربی،‌ژاپن عرضه شده و قرار است طی سال جاری در اروپای شرقی و آمریکا عرضه شود.

ایران اولین کشور خاورمیانه خواهد بود که میزبان این خودروی هیبریدی است. ایران با فروش سالانه یک میلیون خودرو بیستمین بازار بزرگ خودرو در جهان محسوب می‌شود.

فروش محصولات میتسوبیشی در ایران در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ با رسیدن به رقم ۳۲۰۰ دستگاه ۱۶ برابر شده است. این شرکت ژاپنی قصد دارد نمایندگی‌های فروش خود در ایران را از ۴۱ به ۵۰ نمایندگی افزایش دهد تا در کنار افزایش فروش برند خود را نیز بازار بیشتر مطرح کند.

http://www.khodrobank.com/Reviews/87175_img-dl-02.jpg

قابلیت شارژ باتری ها با برق شهری باعث می شود تا در زمان عدم استفاده از اوتلندر PHEV، خودرو با برق شهری در سه حالت مختلف شارژ شود. این شارژ شدن ها بین ۴۰ دقیقه ( شارژ سریع ۸۰ درصدی باتری) تا ۵ ساعت طول بکشد. باتری های این خودرو از نوع لیتیومی ۸۰ سلولی ( ۱۰ ماژول ۸ سلولی) بوده که حداکثر ولتاژ ۳۰۰V را دارد. کمپانی میتسوبیشی این باتری ها را ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر ( ۱۰۰ مایل) گارانتی می کند.

این باتری و موتورهای الکتریکی و بنزینی باعث می شوند که در حالت های مختلف، اوتلندر سازگاری داشته باشد و با توجه به انتخاب راننده یا حالت اتوماتیک، خودرو با پیشرانه های مختلف حرکت کند. با توجه به اینکه موتور الکتریکی، گشتاور تقریبا ثابت و بالا در مدار دارد، شتاب این خودرو نسبت به نسخه بنزینی، بهتر است.

اوتلندر هیبریدی مانند نسخه بنزینی در تیپ ها مختلف به بازار عرضه می شود و قیمتی بین ۳۱ هزار و ۷۴۹ دلار الی ۴۲ هزار و ۹۹۹ دلار را دارد. امکاناتی نظیر ۷ کیسه هوا، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، دنده پشت فرمان، سنسور نور و باران، دوربین عقب، رادار نقطه کور، مانیتور، سیستم صوتی حرفه ای با ساب، هفت صندلی، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه دوگانه، گرمکن فرمان، آینه حساس به نور، صندلی راننده برقی، چراغشور، درب صندوق برقی، نور جلو LED با چرخش چراغ در پیچ ها و… در نسخه فول اوتلندر هیبریدی وجود دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.