ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ + عکس

0

ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ ،مشخصات سوناتای جدید ،فیس لیفت جدید سوناتا ۲۰۱۸

ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018

عصرخودرو- هفته گذشته با هماهنگی‌های انجام‌گرفته از سوی کرمان موتور، گروهی از خبرنگاران ایرانی در شهر صلاله کشور عمان فرصت ملاقات و تست مدل‌های فیس لیفت شده هیوندای سوناتا را پیدا کردند.

هیوندای چندی پیش مدل‌های فیس لیفت شده هیوندای سوناتا را در بازارهای جهانی معرفی کرد و هفته گذشته این خودرو برای روزنامه‌نگاران حوزه خودرو در منطقه خاورمیانه رونمایی و معرفی شد. با هماهنگی‌های انجام‌گرفته از سوی کرمان موتور، تیمی از خبرنگاران ایرانی نیز در این برنامه حضور داشتند و در مسیری به طول بیش از ۲۰۰ کیلومتر، در جاده‌های و شرایط آب و هوایی مختلف این خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1395/12/22/681261_658.jpg

مدل‌های فیس لیفت شده سوناتا هرچند با عنوان “فیس لیفت” معرفی شده‌اند اما تغییرات ظاهری آن‌ها آن‌قدر عمیق است که به‌نوعی می‌توان آن را ساخت یک خودرو جدید بر روی پلتفرم نسل فعلی سوناتا دانست و به همین دلیل هیوندای از شعار ReBorn به معنای تولد مجدد برای معرفی این خودرو استفاده کرده است.

مدل‌های فیس لیفت شده سوناتا علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییرات اندکی نیز در بخش‌های فنی داشته‌اند و هم‌اکنون در بازارهای منطقه با سه موتور ۲.۴ لیتری MPI و GDI و یک موتور ۲ لیتری توربو عرضه می‌شوند. سوناتای جدید تا پایان سال جاری وارد کشورمان خواهد شد.

http://dl.topnaz.com/2017/04/Sonata-2018-6.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.