MVM X22؛ تحقق رویا به سبک چینی برای طبقه متوسط ایرانی!

0

MVM X22؛ تحقق رویا به سبک چینی برای طبقه متوسط ایرانی!شرایط فروش mvm x22 ،فروش اقساطی x22 تست ام وی ام x22 ،شرایط فروش x22 مدیران خودرو ،مشخصات فنی mvm x22 ،شرایط فروش ام وی ام x22 ،ام وی ام x22 اسپرت ،عکس ام وی ام x22

این روزها بازار شاسی‌بلندها بسیار داغ است! بازاری که چندین سال است خواستار همه بازه‌های قیمتی است. از شاسی بلندهای کاملاً لوکسی مانند لکسوس LX570 گرفته تا مینی کراس اوورهای چینی و فرانسوی، هرکدام مشتری خودشان را دارند و می‌توان گفت هیچ بازاری خالی نمانده است.

 جام جم آنلاین، این روزها بازار شاسی‌بلندها بسیار داغ است! بازاری که چندین سال است خواستار همه بازه‌های قیمتی است. از شاسی بلندهای کاملاً لوکسی مانند لکسوس LX570 گرفته تا مینی کراس اوورهای چینی و فرانسوی، هرکدام مشتری خودشان را دارند و می‌توان گفت هیچ بازاری خالی نمانده است.

شاید به همین دلیل است که شرکت‌های چینی، سرسختانه در حال تولید و ارسال خودروهای شاسی‌بلند به بازار ایران هستند. در ادامه واردات شاسی بلندهای چینی که از شرکت‌های متفاوتی نیز انجام می‌پذیرد، سالانه مدل‌های جدید با ظواهر فریبنده به ایران می‌آیند و طبیعتاً به دلیل طراحی بدنه، به فروش می‌رسند.

در این میان شرکت ام وی ام که با نام چری نیز شناخته‌شده است، مدل‌های متنوعی از خودروها را تولید کرده که از جدیدترین آن‌ها X22، یک شاسی‌بلند، با جثه‌ای متوسط است. این کراس اوور که در نقش کوچک‌ترین کراس اوور چری به میدان آمده است را بیشتر بررسی می‌کنیم:

بدنه خودرو:

از انصاف نگذریم، این کراس اوور از نمای روبرو، واقعاً زیبا است! چراغ‌های اخم‌کرده، کاپوت خط‌دار و ساده و البته سپر زیبا، ترکیب بسیار خوبی را تولید کرده است. اما اگر آرام‌آرام به سمت پشت خودرو حرکت کنیم، شاهد تغییر چهره از زیبا به زشت می‌شویم. از زاویه کناری، ستون عقب این خودرو زاویه‌ای ناهمگون دارد و زمانی که به پشت خودرو می‌رسید، با چالشی بزرگ روبرو می‌شوید. چراغ‌هایی بسیار کوچک و خیلی بالاتر از عرف، دل شمارا می‌زند و البته سپر بسیار پهن و کمی زشت. البته این شاسی‌بلند به دلیل ارتفاع بالاتر بدنه و نوع متفاوت رینگ‌ها، کمی برای کارهای آفرودی بهتر از نسل‌های قبلی است.

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/16110499_1390371234336143_8787642837261877248_n.jpg?ig_cache_key=MTQzNTY3OTIxNjQ5MzU3MjEwNA%3D%3D.2

فضای داخلی:

https://otex.ir/article_images/d35/Chery-Tiggo-3X%20(15)-small.jpg

بیایید به سراغ فضای داخلی برویم. شاید شرکت چری متصور است فضای داخلی خودرو در نسخه‌های قبلی خیلی زیبا بوده و آن را دقیقاً تکرار کرده است. حتی همان پلاستیک خشک و خشنی که در نسخه‌های قبل بوده نیز تکرار شده و فضای داخلی آن شاید شمارا از بی‌کیفیتی و خلاقانه نبود کسل کند. البته یک نوآوری انجام شد و صفحه کیلومتر شمار این خودرو دچار تغییر شد. تغییری که شاید گیج‌کننده باشد. زیرا کیلومتر شمار ساعت‌گرد و دور موتور پادساعت‌گرد حرکت می‌کند. این تغییر واقعاً کار جالبی نبوده است. ازنظر فضای داخلی نگرانی چندانی درباره ۴ نفر وجود ندارد. اما نفر پنجم به دلیل ناراحت بودن تکیه‌گاه صندلی، قاعدتاً نمی‌تواند سفر خوبی را تجربه کند.

مشخصات فنی:

اگر از فنربندی ساده این خودرو بگذریم، پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری چینی، تقریباً جزو لاینفک همه خودروهای کوچک چینی شده است. این پیشرانه‌ها که توان تولید ۱۰۵ الی ۱۰۷ اسب بخار را دارند در X22 هم تکرار شده‌اند. نسخه دنده دستی این خودرو ازنظر مشخصات فنی با مدل ۳۱۵ برابری می‌کند و در مدل اتوماتیک، شاهد گیربکس ۴ سرعته هستیم که قابلیت تغییر به حالت دستی را ندارد. پیشرانه این مدل اندکی نسبت به مدل دستی تقویت‌شده است. رانندگی حالت اقتصادی و اسپرت، یک تغییر جالب در چری ها است و شاید ارتفاع زیاد این خودرو، بتواند تعدادی از خریداران را به خود جذب کند.

http://cdn.iranjib.ir/images/dpxb4pfhvrxnwts4t640.jpg

بازار هدف:

بازار هدف خودرو شاسی‌بلند، آن‌قدر است که شرکت‌هایی مثل پورشه، بنز، BMW و بسیاری از خودروسازها را به‌سوی تولید این دسته از خودروها راهی کرد. پس می‌توان گفت تب‌وتاب سواری خودرویی با ارتفاع بیشتر در همه جهان همه‌گیر است. بدیهی است که قیمت پایین این خودرو می‌تواند جذب‌کننده جوانان و اقشار متوسط جامعه باشد. یکی از نقاط مثبت که باعث فروش این خودرو شده، طرح‌های فروش اقساطی است و اساساً بسیاری افراد نیز تنها به همین دلیل از محصولات این شرکت استقبال می‌کنند!! تا رویای رفاه را سبک چینی تجربه نمایند!

قیمت:

قیمت خودرو X22، در حدود ۶۵ میلیون تومان است و به دلیل وضعیت بسیار بد فروش خودروهای چینی، غالب فروشندگان آن مجبورند آن‌ها را به‌صورت اقساطی به فروش برسانند. در حال حاضر این خودرو با حدود ۲۲ الی ۲۵ میلیون تومان پول پیش و ماهانه حدود ۱.۸ میلیون تومان واگذار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.