عمل نکردن سنسور اکسیژن باعث روشن شدن چراغ چک می شود ؟

0

چراغ چک خودرو چه مواقعی روشن می شود و راه حل چیست؟! علت روشن و خاموش شدن چراغ چک پراید ،علت روشن نشدن چراغ چک پراید ،چشمک زدن چراغ چک ۲۰۶ ،روشن شدن چراغ آچار در سمند ،روشن شدن چراغ چک دنا ،علت روشن شدن چراغ چک پژو ۲۰۶ ،چراغ چک ۲۰۶ تیپ ۲

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران آقای سید نواب حسینی منش گفت: موارد زیادی باعث آن می شود تا چراغ چک خودرو روشن شود که در طول معاینات فنی و تست های مختلف انجام شده، نقص های خودروها به رانندگان گزارش می‌شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران همچنین افزود: روشن شدن چراغ چک خودرو شامل موارد مختلفی می شود که بعضی از این موردها در طی مراجعه ی خودرو به مراکز معاینه فنی تشخیص داده می شود.

وی تاکید کرد که از جمله مهمترین عوامل روشن شدن چراغ چک یکی عمل نکردن سنسور اکسیژن،  نبودن کیسه هوا و از رده خارج شدن کاتالیست خودرو است که نقص فنی در این موارد را از راه روشن شدن چراغ چک به راننده اعلام می کند.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در پایان گفت: البته سیستم احتراق خودرویی نیز اگر دچار نقص بشود، باعث روشن شدن چراغ چک می شود؛ علاوه بر این موارد مختلف دیگری باعث به روشن شدن چراغ چک خودرو می‌شود که خودروساز ها اطلاعات جزئی و دقیقی از این موارد دارند که در معاینه فنی و طی انجام تست های مختلف نواقص نامبرده به رانندگان اعلام می‌شود تا آن ها نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.