تفاوت تیپ‌های تویوتا کمری GL، SE، GLX، LE + قیمت

2

تفاوت تیپ‌های تویوتا کمری ،مقایسه تویوتا کمری gl با glx ،مشخصات تویوتا کمری se ،تفاوت تیپ های تویوتا کمری ،مزایا و معایب تویوتا کمری ،بهترین مدل تویوتا کمری ،تفاوت کمری glx با se ،تفاوت کمری se با glx 2007

تویوتا کمری همواره یکی از خودروهای محبوب بازار خودرو نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا بوده است و تویوتا توانسته است با ارائه کیفیت و امکاناتی قابل‌قبول، کمری را به یکی از پرفروش‌های بازار بدل کند.
تصویر تفاوت تیپ‌های تویوتا کمری

 جام جم آنلاین، تویوتا کمری همواره یکی از خودروهای محبوب بازار خودرو نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا بوده است و تویوتا توانسته است با ارائه کیفیت و امکاناتی قابل‌قبول، کمری را به یکی از پرفروش‌های بازار بدل کند.

کمری در تیپ‌های مختلف GL، SE، GLX، LE و … در بازار موجود بوده و قدیمی‌ترین مدل آن در بازار تولید سال ۲۰۰۵ است. قیمت تویوتا کمری برای ارزان‌ترین مدل آن یعنی XLIدنده‌ای سال ۲۰۰۵ در حدود ۵۱ میلیون تومان است. در ادامه به بررسی و مقایسه تیپ‌های XLI با GLX و GL پرداخته‌شده است.

GLX 2016

XLI 2006

پیشرانه: تمامی این سه تیپ مجهز به موتور ۲۳۶۲ سی‌سی بوده که قادر به تولید ۱۵۷ اسب بخار توان است. حداکثر گشتاور تولیدی برای تیپ XLI برابر با ۲۱۸ نیوتن‌متر و برای تیپ‌های GLX و GL برابر با ۲۲۲ نیوتن‌متر است. حداکثر سرعت تیپ XLI برابر با ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت تیپ‌های GLX و GL برابر با ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ تیپ XLI برابر با ۱۰.۶ و برای دو تیپ GLX و GL برابر با ۹.۶ ثانیه است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/2015-Toyota-Camry-SE-hybrid-122.jpg

مصرف سوخت: مصرف سوخت تیپ XLI در شهر و جاده به ترتیب ۱۰.۲، ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همین اعداد برای تیپ‌های GLX و GL به ترتیب ۱۰.۶ و ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ابعاد: طول هر سه تیپ مساوی و ۴۸۰۵ میلی‎متر است ولیکن عرض و ارتفاع تیپ XLI به ترتیب ۱۷۹۵ و ۱۴۷۰ میلی‌متر و عرض و ارتفاع تیپ‌های GLX و GL برابر با ۱۸۲۰ و ۱۴۶۰ میلی‌متر است. فاصله محورها نیز متفاوت بوده و در تیپ XLI برابر با ۲۷۲۰ میلی‌متر و در تیپ‌های GLX و GL اندکی بیشتر و ۲۷۷۵ میلی‌متر است.

http://up.downallfa.com/images/v3zi7atxkbwm4f6s4r2u.jpg

قیمت: تویوتا کمری GL اتومات برای سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ قیمتی بین ۷۲ تا ۱۴۴ میلیون دارد. کمری GLX اتومات شرکتی برای تولیدات بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با قیمتی بین ۹۰ تا ۱۳۱ میلیون در بازار معامله می‌گردد. تیپ XLI نیز صرفاً دارای تولیدات سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ در بازار بوده و مدل اتومات آن به ترتیب حدود ۵۴ و ۶۰ میلیون تومان در بازار یافت می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. منطق می گوید

    سلام
    تشکر می کنم بابت اطلاعات خوب و ابکی تون، و فکر کنم منبع اطلاعاتیتون کارت بازی ماشین بچه ها ۵ ساله بوده.

  2. میر کمال می گوید

    با سلام
    ارتفاع کف کمری از سطح زمین نسبت به مزدا ۳ چطوره یا با چه ماشینی میشه مقایسه کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.