معرفی شاسی بلندهای ۲۴۰۰ سی سی در بازار ایران + قیمت و مشخصات
معرفی شاسی بلندهای ۲۴۰۰ سی سی در بازار ایران ،سوزوکی ویتارا ،سانگ یانگ اکتیون ،هیوندای توسان ،کیا اسپورتیج
معرفی شاسی بلندهای ۲۴۰۰ سی سی در بازار ایران
سوزوکی گرند ویتارا ،سوزوکی ویتارا ۲۰۰۰ ،قیمت سوزوکی ویتارا دست دوم ،سوزوکی ویتارا ۲۰۱۵ ،معایب سوزوکی ویتارا ۲۰۰ ،سوزوکی ویتارا جدید ،نمایندگی سوزوکی ،سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ،شرایط فروش سوزوکی ویتارا توسط ایران خودرو
یکی از پرفروش ترین مدل های سوزوکی در دنیا، این خودروی زیبا که در اوایل حضور خود در بازار با موتور دو لیتری روانه بازار شد به دلیل ضعف موتور و قوای حرکتی نه چندان مناسب آن طور که باید به موفقیت نرسید و همین امر موجب شد تا مسوولین ایرانخودرو به فکر تولید نمونه قویتر این خودرو با موتور ۲,۴ لیتری باشند.گرند ویتارا در زمان حضور با موتور دو لیتری در بازار رقبایی همچون کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را پیشروی خود میدید که از موتورهای شش سیلندر ۲.۷ لیتری بهره میبرند این در حالی بود که در زمینه امکانات نیز حرف زیادی برای گفتن نداشت و تمام این عوامل دست به دست هم میداد تا این ژاپنی زیبا میدان را به دو رقیب کره ای اش واگذار کند. اما این بار داستان به گونه ای دیگر رقم میخورد چرا که رقبای کره ای نیز با موتوری چهار سیلندر و هم حجم گرند ویتارا راهی بازار شده اند.موتور ۲.۴ لیتری سوزوکی قادر به تولید ۱۶۹ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و همچنین گشتاور تولیدی این موتور ۲۲۷ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور بر دقیقه است. سوزوکی با دو نوع گیربکس عرضه می شود که یکی پنج سرعته دستی و دیگری چهار سرعته اتوماتیک است.این خودرو بیشتر یک خودروی شهری به حساب می آید و نمیتوان انتظار زیادی از آن در مسیرهای ناهموار داشت البته آنقدرها هم ناتوان نیست به خصوص اینکه حالا قدرت بیشتری هم نسبت به گذشته دارد اما گرند ویتارا به هیچ وجه آنطور که عنوان میشود کم مصرف نیست و اشتهای زیادی برای خوردن بنزین دارد.این خودرو خدمات پس از فروش گسترده ای داشته و لوازم آن نیز در بازار زیاد است البته بعد از سونامی ژاپن این قطعات کمیاب تر و گرانتر شده اند.
کیا اسپورتیج ،قیمت کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ ، اسپورتیج ۲۰۱۷ در ایرا ،تفاوت اسپورتیج فول و نیمه فول ،مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۶ ،اسپورتیج ۲۰۱۲
خودرویی موفق در بازار ایران که تمامی رقبایش را به راحتی کنار زده و در کنار برادرش هیوندای توسان در بازار می تازد. این خودرو در نسل قبل با موتور شش سیلندر که ۲,۷ لیتر حجم داشت راهی بازار شد و به دلیل کیفیت بالای سواری و همچنین قوای حرکتی مناسب و امکانات ایمنی و رفاهی لازم توانست سهم خوبی در بازار برای خود کسب کند.
سانگ یانگ اکتیون ،نیو اکتیون ۲۰۱۵ ،نیو اکتیون ۲۰۱۶ ،قیمت نیو اکتیون ،قیمت اکتیون ۲۰۱۵ ،مشکل گیربکس اکتیون ،اکتیون لاکچری ،اکتیون ۲۰۱۲ ،قیمت اکتیون ۲۰۱۶
پس از شکست موسو در بازار ایران شرکت رامک خودرو نام سانگ یانگ را بار دیگر احیا کرد اما این بار با مدلهایی جدید و البته زیبا تا شکستی دوباره را تجربه نکند. اکتیون از آن دسته خودروهایی است که کمی عجیب به نظر میرسد طراحی این خودرو متفاوت از خودروهایی است که تاکنون در خیابان دیده اید خودرویی که از موتور و گیربکس مرسدس بنز بهره میبرد. سانگ یانگ اکتیون در حقیقت یک کوپه شاسی بلند است. اکتیون با موتور ۳/۲ لیتری مرسدس بنز به بازار عرضه می شود. این موتور قادر است در ۵۵۰۰ دور ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. اکتیون از گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک بهره می برد که قابلیت تعویض دنده ها از روی فرمان را نیز دارد.
هیوندای ix۳۵
برادر و رقیب جدی کیا اسپورتیج در بازار ایران خودرویی که با کمی اختلاف در جایگاه دوم فروش SUV های کوچک بعد از اسپورتیج قرار دارد ix۳۵ یا همان توسان خودمان را باید در حقیقت نوعی کیا اسپورتیج دانست چرا که از موتور و گیربکسی کاملاً مشترک بهره میبرند. توسان هم همانند اسپورتیج در نسل جدید با یک تغییر چهره کلی پا به بازار نهاد بازاری که زیبایی در آن حرف اول را میزند که انصافاً در این زمینه هم توسان چیزی کم نگذاشته است به طوری که از برخی از جهات از اسپورتیج زیباتر است به هر حال این خودرو نیز همانند همزاد خویش طرفداران زیادی دارد سواری خوب و کیفیت بالای قطعات همچنین مصرف سوخت کم از خصیصه های این خودرو به حساب می آید.