اولین نمونه از خودروی جک jac j4 وارد کشور شد+عکس و مشخصات

0

اولین نمونه از خودروی جک J4 وارد کشور شد+عکس ،قیمت جک a30 ،قیمت jac j4 ،مشخصات فنی جک ،قیمت جک ای ۳۰ ،قیمت جکj4 ،جک a6

اولین دستگاه از سدان جدید جک J4 طی روزهای اخیر به کشور وارد شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این خودرو روی خط تولید قرار بگیرد.

 اولین دستگاه از سدان جدید جک J4 طی روزهای اخیر به کشور وارد شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این خودرو روی خط تولید قرار بگیرد.

جک J4 در کلاسی پایین‌تر از J5 قرار دارد و به عنوان رقیبی برای خودروهای فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی ۳۶۰ شناخته می‌شود.

این محصول جدید، دارای فاصله محوری ۲.۶ متری خواهد بود و به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی با توان خروجی ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون‌متر مجهز شده است. این خودرو در ۱۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. وظیفه انتقال قوای محرکه به عهده جعبه دنده CVT است و از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مختلفی مانند ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم پایداری الکتریکی (EBD)، فرمان برقی، سیستم پایداری مک‌فرسون در جلو و مستقل در عقب، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی و سیستم صوتی نسبتا کاملی بهره می‌برد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ است و با دارا بودن ۶ کیسه هوا موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه بررسی ایمنی خودروهای چین (C-NCAP) شده است

https://cdn01.zoomit.ir/2017/8/596c86a9-a4b8-4657-98dd-6a1cfcb9ee22.jpg.

هنوز مشخص نیست خودروی J4 با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد؛ اما می‌توان انتظار داشت با توجه به قیمت رقبای این خودرو مانند برلیانس H330 و فاو بسترن B30، کرمان موتور جدیدترین محصول خود را در بازه قیمتی ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان روانه بازار کند. نکته مهم آن است که تمامی خودروهایی که در این محدوده قیمتی قرار دارند دارای پیشرانه‌ای ۱.۵ یا ۱.۶ لیتری هستند و عملا از قوای فنی و محرکه یکسانی بهره می‌برند که این موضوع، نقش آپشن‌ها، امکانات ایمنی و رفاهی را در میزان فروش آنها، پررنگ خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.