در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶
خانه » دوچرخه وموتور سیکلت » انتخاب بهترین و باکیفیت ترین موتورسیکلت CC 125

انتخاب بهترین و باکیفیت ترین موتورسیکلت CC 125

انتخاب بهترین و باکیفیت ترین موتورسیکلت CC 125

 بهترین موتورسیکلت ۱۲۵cc، با کیفیت ترین موتورسیکلت ،بهترین موتور سیکلت ایران ،مشاوره خرید موتور سیکلت ،رهرو ۱۲۵ ،انواع موتور سیکلت در ایران ،کویر ۱۲۵ با جعبه طلایی ،بهترین موتور سیکلت در دنیا

 

 

شاید شده باشد زمانی که شما تصمیم به خرید یک موتورسیکلت درون شهری نموده اید با مارک ها و برند های مختلفی روبرو شده اید که آنقدر تعداد آنها زیاد است که انتخاب آنها را سخت و دشوار می کند. اما حقیقتی تلخ مخفی در پس بازار موتورسیکلت ها در ایران وجود دارد آن هم اینکه که تمامی موتورسیکلت های درون شهری طرح هندا ۱۲۵cc همگی یکی هستند و هیچ فرقی بین آنها وجود ندارد به گونه ای که اکثر شرکت ها همچون ایران دوچرخ، پیشرو، کویر و … یک مدل از موتورسیکلت های هندا ۱۲۵cc را تولید می کنند تنها با تغییر یک اسم بر روی این موتورسیکلت اقدام به فروش در بازار می کنند که معمولا شرکت های مونتاژ کننده کوچک و گم نام اقدام به خرید محصولات شرکت های بزرگتر نموده و این محصولات را با نام و برند شرکت های خود به بازار عرضه می نمایند.

البته باید گفت برخی از شرکت ها با ایجاد تغییر کوچک در لوازم جانی همچون رنگ کمک فنر ها و یا تغییر شکل کیلومتر موتورسیکلتهای مونتاژ خود اقدام به فریب افراد می دهند تا بتواند سود آوری خود را بیشتر کنند. به طور کلی باید از ضرب المثل معروف ” خر همان خر است و تنها پالون آن عوض شده ” استفاده نمود. با این حال در بین همین موتورسیکلت ها معمولا باید آن موتورسیکلتی که بیشترین امکانات را دارا هست و از نظر قیمت با صرفه تر می باشد را انتخاب کرد

 با کیفیت ترین موتورسیکلت:

یکی از سوالاتی که بسیار به دفعات پرسیده می شود این است که “ باکیفیت ترین موتورسیکلت کدام است؟ ” پاسخ به این سوال به این گونه است که تمامی شرکت های تولید کننده موتورسیکلت  و منتاژ کننده چه در ایران و چه خارج از ایران در زمان تولید محصول خود در کیفیت ساخت قطعات انجین نمی توانند هیچ گونه تقلبی نمایند و از قطعات بی کیفیت استفاده نمایند. آن هم به این دلیل که قطعات داخلی انجین تحت تاثیر دمای بالا و فشار زیادی قرار دارند و نمی توانند از آلیاژ های بی کیفیت در آنها استفاده نمود در صورتی که کیفیت این آلیاژها کاهش یابند انجین بسیار سریع آسیب دیده و در اصطلاح موتورسیکلت جام می نماید. اما در سایر قطعات جانبی همچون جنس آلیاژ شاسی موتورسیکلت، صندلی، چراغ ها، سیم کشی موتورسیکلت، کایتها، سپرها، رینگ ها و … شرکتها برای کاهش هذینه تمام شده قیمت نهایی تولید محصول اقدام به کاهش کیفیت ( مختص شرکت های ایرانی و چینی ) می کنند که البته شرکت های بزرگ ( هندا، سوزوکی، یاماها، کاوازاکی، کی تی ام و … ) هیچ گاه کیفیت لوازم جانبی را کاهش نمی دهند و تنها تکنولوژی های موتورسیکلت ها را بر روی محصولات خود کم یا زیاد می کنند یعنی یک موتورسیکلت را با سیستم سوخت رسانی کاربراتور و دیگری را با EFI تولید می کنند و یا یکی را با سیستم راه انداز هندل و دیگری را با سیستم استارت و یا یکی را با گیربکس ۴ دنده و دیگری را با گیربکس ۵ یا ۶ دنده و یکی را باسیستم تایم زنجیر و یکی را با دنده تایم و … تولید و به بازار عرضه می کنند.

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است