پدال گاز فعال BUSCH چیست وچگونه باعث کاهش مصرف سوخت می شود ؟

0

پدال گاز فعال راهی برای کاهش مصرف سوخت

http://www.newsit.ir/wp-content/uploads/2016/02/1-GS-21417-e-1.jpg

شرکت بوش، غول فن‌آوری‌های خودرو و عرضه کننده قطعات جانبی، به تازگی ویژگی پیشرفته جدیدی ابداع کرده که هدف آن کاهش مصرف سوخت از یک راه کاملاً جدید است.

هنگامی که پدال گاز فعال بر روی به یک خودرو بنزین معمولی و یا یک مدل دیزل نصب می‌شود، در هنگامی‌که فشار بر روی پدال و شتاب‌گیری توسط راننده ناکارآمد تشخیص داده شود پدال به طور خودکار با ایجاد ارتعاش راننده را مطلع می‌کند.

این پدال برای انجام وظایف خود با سیستم ناوبری، انتقال قدرت و سیستم‌های کمک راننده وسیله نقلیه در ارتباط است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/01/bosch_connected_mobility_active_gas_pedal_highlight_efficiency.jpg

برای وسایل نقلیه هیبریدی، پدال در هنگام انتقال از موتور الکتریکی به موتور احتراقی با ارسال یک سیگنال راننده را مطلع می‌سازد. بوش ادعا می‌کند که استفاده از این پدال، باعث می‌شود رانندگان رفتار خود را مطابق با افزایش کارآمدی و کاهش مصرف سوخت اصلاح کنند.

علاوه بر این، پدال فعال قادر است راننده را در مورد بهترین زمان برای تغییر دنده‌ها با خبر کند و همچنین شامل یک تابع سراشیبی است که مصرف سوخت (و، در نتیجه، انتشار آلایندگی) را در زمانی که خودرو در سراشیبی حرکت می‌کند به صفر می‌رساند.

این شرکت می‌گوید پدال فعال می‌تواند مصرف سوخت را در مجموع تا ۷ درصد کاهش دهد. همچنین، استفان سایبرت رئیس بخش سیستم‌های بنزینی شرکت روبرت بوش GmbH می‌گوید:

پدال گاز فعال بوش کمک می‌کند تا رانندگان در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و در موقعیت‌های خطرناک نیز به آنها هشدار می‌دهد.

در این مرحله، معلوم نیست که کدام یک از خودروسازان علاقه‌مند به استفاده از پدال نوآورانه بوش هستند. با توجه استانداردهای سخت‌گیرانه‌تری که به‌زودی برای تولید گازهای گلخانه‌ای اعمال می‌شود، این یک راه حل عالی است.

 

 

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/01/bosch_connected_mobility_active_gas_pedal_efficiency_visual2.jpg

 

نتیجه تصویری برای پدال فعال بوش

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.