قیمت جدید هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ + عکس و مشخصات

0

هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ دارای قیمت پایه ۲۰۴۰۵ دلار خواهد بود که کمی بیش تر از مدل قبلی آن است هم‌اکنون و برای مدل سال ۲۰۱۸، هوندا HR-V پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ساب کامپکت آمریکا بوده و با طراحی جدید رینگ‌ها و رنگ بدنه‌ی جدید با نام آبی متالیک Aegean عرضه می‌شود.

خبرخودرو- هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ دارای قیمت پایه ۲۰۴۰۵ دلار خواهد بود که کمی بیش تر از مدل قبلی آن است.

هوندا برای مدل جدید این خودرو رنگ بدنه آبی متالیک Aegean را ارائه کرده است که در نسخه های ممتاز ارائه می شود. این کراس اوور هم چنین به طراحی نوین رینگ ها با تزئینات مشکی مجهز می شود که در نسخه EX و بالاتر موجود است.

به جز این موارد هیچ تغییر دیگری برای مدل ۲۰۱۸ هوندا HR-V اعلام نشده است و در این صورت همچنان موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۴۱ اسب بخار و گشتاور ۱۲۷ فوت پوند برای آن ارائه خواهد شد. این موتور به گیربکس دستی شش سرعته متصل می شود اما نسخه CVT نیز با قیمت مازاد ۸۰۰ دلار برای مدل های LX و EX آن ارائه می شود. HR-V EX-L w/ Navi تنها با گیربکس CVT ارائه می شود.

ساختار چهار چرخ فعال این خودرو نیز تنها با گیربکس CVT همراه می شود و LX AWD با قیمت ۲۲۵۰۵ دلار و EX AWD با قیمت ۲۴۵۵۵ دلار به فروش می رسد. نسخه ممتاز EX-L w/ Navi نیز قیمت ۲۵۸۷۵ دلار با ساختار ۲WD و ۱۳۰۰ دلار بیش تر با ساختار AWD دارد.

میزان بهره وری سوخت هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ بسته به نوع نیرومحرکه و نسخه متفاوت است. هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ از روز ۱۴ اوت سال جاری وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

هم‌اکنون و برای مدل سال ۲۰۱۸، هوندا HR-V پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ساب کامپکت آمریکا بوده و با طراحی جدید رینگ‌ها و رنگ بدنه‌ی جدید با نام آبی متالیک Aegean عرضه می‌شود.


این رنگ جدید تنها با تریم های مشخصی در دسترس می‌باشد درحالی‌که رینگ‌های جدید در تریم های EX و بالاتر ارائه می‌شوند که این نیز به ظاهر اسپورت خودرو می‌افزاید.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/08/honda-hrv-2018-us-pricing-11.jpg
از جمله محبوب‌ترین ویژگی‌های محصول هوندا سیستم صندلی جادویی ردیف دوم است که ۴ حالت مختلف را برای نشستن و حمل اشیا مهیا می‌کند. در حقیقت شما با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به فضای بار ۱۶۶۵ لیتری دست پیدا می‌کنید.


بهای مدل پایه LX از ۱۹۵۷۰ دلار شروع می‌شود که طراحی دیفرانسیل جلو داشته و از گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کند. این نسخه با سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس اتوماتیک CVT نیز عرضه می‌شود که بهای آغازین ۲۱۶۷۰ دلاری دارد. مدل‌های فول کامل EX-L تک و دو دیفرانسیل به ترتیب بهای ۲۵۰۴۰ و ۲۶۳۴۰ دلاری دارند.


از جمله تجهیزات استاندارد هوندا HR-V مدل ۲۰۱۸ می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل با دستیار ترمز و کمک به حرکت در تپه، سیستم کنترل پایداری، دوربین دید عقب، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.