فروش اقساطی کامیونت فاو ۶ تن FAW + شرایط فروش

0

فروش ویژه کامیونت فاو ،شرایط فروش کامیونت فاو ،نمای داخلی کامیونت فاو ،مشخصات فنی کامیونت فاو ۶تن ،عکس کامیونت فاو ،مشخصات فنی فاو ۶تن ،قیمت فاو۶تن ،شرایط فروش کامیونت فاو اقساطی

کامیونت فاو ساخته شده توسط کمپانی فاو چین می باشد که این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی در چین فعالیت دارد و به نوعی شرکت دولتی کشور چین در زمینه ساخت خودروهای سنگین به شمار می رود. کامیونت فاو با توجه به اینکه ساخت کشور چین می باشد با اینحال از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند با سایر رقبای بازار کامیونت و کشنده رقابت خوبی داشته باشد و البته باید این نکته را نیز متذکر شد که خودروهای فاو با توجه به کیفیت خوبشان نسبت به قیمت هزینه ی بسیار پایین تری را می طلبند و رانندگان محترم می توانند با پرداخت هزینه کمتر فعالیت خود را آغاز نمایند.

در حال حاضر کامیونت فاو توسط شرکت بهمن لیزینگ در ایران به فروش می رسد و روزهای اخیر شرایط ویژه فروش اقساطی کامیونت فاو ۶ تن آغاز شده است که علاقه مندان می توانند برای خرید این کامیونت اقدام نمایند و کامیونت فاو ۶ تن را به صورت تحویل فوری در سریعترین زمان ممکن خریداری و استفاده نمایند. پیش پرداخت خرید کامیونت فاو حدود ۳۰% از قیمت کلی کامیونت می باشد که با پرداخت آن می توانید ظرف مدت کمتر از یک هفته کامیونت خود را تحویل بگیرید.

کامیونت فاو ۶ تن دارای دو مدل تیوبلس و غیر تیوبلس می باشد که تفاوت هزینه این دو کامیونت به علت داشتن آپشن بیشتر حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان تخمین زده شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.