قیمت ومشخصات فوتون ساوانا (Sauvana VX3)،محصول جدید عظیم خودرو در ایران

0

معرفی و مشخصات کامل فوتون ساوانا محصول جدید عظیم خودرو ،ساوانا فوتون ،خودروی ساوانا ،شاسی بلند ساوانا،قیمت فوتون ساونا اتوماتیک، قیمت ساونا دنده ای

معرفی و مشخصات کامل فوتون ساوانا محصول جدید عظیم خودرو

فوتون ساوانا به عنوان جدیدترین محصول تولیدی عظیم خودرو همزمان با نخستین روز نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد و این روزها بعد از گذشت بیش از دوهفته روز از رونمایی آن، اخباری مبنی از آغاز فروش این خودرو طی هفته های آینده به گوش می رسد.

این خودرو به عنوان یک SUV دو دیفرانسیل شناخته می شود و قرار است از ابتدای پاییز روانه جاده های کشور شود. عظیم خودرو به عنوان بزرگترین هلدینگ خصوصی خدمات فروش و پس از فروش خودرو در کشور، به تازگی به عنوان نماینده رسمی و انحصاری خودروهای سواری فوتون در ایران معرفی شده و قرار است تا محصولات مختلف این برند چینی را در ایران مونتاژ کند. البته که در حال حاضر، خودرو ساوانا به صورت وارداتی در کشور عرضه خواهد شد.
ساوانا قرار است که در سه تیپ توسط عظیم خودرو به فروش برسد. تمام این نسخه ها به موتور دو لیتری توربو GDi مجهز هستند که در نسخه دنده ای ۱۹۴ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر تولید می شود. در مدل های اتوماتیک قدرت این پیشرانه به ۲۱۴ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر رسیده است.

http://www.khodrobank.com/Reviews/37993_2017-Savana-4.jpg
مدل اتوماتیک ساوانا در دو تیپ استاندارد و لاکچری عرضه می شود. مدل لاکچری ساوانا به تودوزی چرم، کیسه هوای جانبی، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک و کروزکنترل مجهز است. این خودرو SUV در تمام نسخه ها به ۷ صندلی مجهز است و سیستم تهویه مستقل برای ردیف سوم دارد.

شاسی‌بلند ساوانا (Sauvana VX3)، جدیدترین مدل فوتون در بازار ایران است که اولین بار در نمایشگاه گوانژو در چین رونمایی شد.

ساوانا نیز همچون تانلند الهام‌گیری از خودرو موفق دیگری از ساخته‌های تویوتا را ملاک قرار داده است.  نمای خارجی فوتون با الهام از شاسی‌بلند سایز متوسط تویوتا فورچونر نسل اول (۲۰۰۵-۲۰۱۵)  شکل گرفته است.

عظیمی در پاسخ به سوال شرایط فروش و نحوه قیمت گذاری گفت: « برنامه ما این است تا فوتون ساوانا را با قیمت ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان عرضه کنیم. با توجه به سیاست های جدید شرکت های خودرویی، بدیهی است که شرایط فروش اقساطی را برای این SUV در نظر می گیریم».

جدول مشخصات کامل فنی فوتون ساوانا در ۳ تیپ:

جدول مشخصات کامل فنی فوتون ساوانا

برخی از تجهیزات رفاهی فوتون ساوانا:

برخی از تجهیزات رفاهی فوتون ساوانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.