تجربه رانندگی با پژو پارس سال، بررسی مشکلات و معایب پژو پرشیا

2

تجربه رانندگی با پارس سال ،نقد و بررسی پژو پارس سال داشبورد جدید ،بازی رانندگی با پژو پارس ،بررسی پژو پارس elx ،تفاوت پارس سال با معمولی ،مشکلات پژو پارس ،نظرات درباره پژو پارس

نوع تعلیق پژو پارس برای محور جلوازسیستم مک فرسون می باشد  و برای محور عقب از نوع پیچشی استفاده شده است اگر پژو پارس را بر اساس تعلیقش بررسی کنیم هیچ تغییری بین این اتوموبیل با دیگر خودروهایی که بر سر پلت فرم پژو ۴۰۵ ساخته شده است مشاهده نخواهیم کرد

این اتوموبیل در مقیاس با سایر اتومبیل های ساخت داخل و البته همچنین در مقایسه با خودروهای چینیی نرمی قابل قبولی دارد سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی از خود نشان داده است

لاستیکهای خودرو مورد تست با نمونه های عریض تر (با سایز ۲۰۵) تعویض شده اند و از این رو شاهد بهبود هندلینگ و کاهش مسافت ترمز گیری هستیم.

ترمز های در محور جلو دیسکی و در محورعقب کاسه ای است و سیستم abs را داراست  و در حالت نرمال عملکرد مطلوبی را از خود نشان می دهد اما همیشه نمی توان به آن اطمینان کرد.

در واقع مالک خودرو رضایت چندانی از ترمز ها ندارد و از خالی کردن پدال و یا قفل شدن ناگهانی ترمزها گلایه مند است، اما در مقابل هندلینگ خودرو و نرمی فرمان هم به لطف سیستم هیدرولیک قابل قبول است.

  معایب پژو پارس ELX ،معایب پژو پارس، مشکلات پژو پارس، قیمت پژو پارس سال، قیمت پژو پارس کارکرده، تفاوت پارس سال با معمولی، علت کم کردن روغن موتود

در طی ۳۴ هزار کیلومتری که این خودرو در اختیار مالک فعلی است، ۳ بار تعویض سنسور اکسیژن اتفاق افتاده وعجیب آنکه، نمونه های داخلی با کیفیت تر، گران قیمت تر و در کمال تعجب، فاقد گارانتی هستند، اما در مقابل نمونه های چینی تحت گارانتی شرکت قرار دارند و به راحتی در بازار یافت می شوند.

یکی از معضلات دیگر مالک این پژو پارس، روغن کم کردن بیش از حد  موتور است، با اینکه نمایندگی شهر مشهد این وضع را طبیعی میداند ولی با تعویض واشر قالپاق موتور می توان این مورد را  بهبود بخشید.

http://car1.upload.ir/News/080-Peugeot-Pars/5.JPG

با کم شدن روغن موتور به وضوح میتوان تاثیر آن در عملکرد موتور را شاهد بود، تغییر صدای موتور و کم شدن شتاب خودرواز جمله این مشکلات است. از سوی دیگر کیفیت روغن های مورد استفاده درنمایندگی، رضایت بخش نیست.

همچنین گارانتی و کارت طلایی خودرو عملا کارایی خاصی ندارد، به طوری که در این خودرو چراغ خطر باز بودن درها از ابتدا روشن است و نمایندگی درست کردن آن را شامل گارانتی نمی داند.

لامپ اصلی چراغ های خطر عقب و مه شکن های جلو به دلایل نا معلومی بیش از حد میسوزند، به شکلی که عمر میانگین هر لامپ به ۲ ماه نمی رسد. به هر حال پارس سال، با قیمتی حدود ۳۶ تا ۳۷ میلیون تومان و در بازار دسته دوم بین ۲۸ میلیون تا ۳۵ میلیون بسته به کارکرد و سال تولید معامله می شود.

اگر به دنبال شتاب بیشتر و هیجان هستید و صرفا دوست دارید در قالب پارس این هیجان را تجربه کنید، به سراغ مدل های  ELX  با موتور های قوی تر بروید،نمونه های LX هم به غیر از مشکل ناهماهنگی ضریب دنده های گیربکس و عمر اندک صفحه کلاچ، از نظر مصرف سوخت و مشخصات پیشرانه نسبت به پارس سال برتری دارد.

در پایان از مالک محترم خودرو جناب آقای میلاد قربانی جهت همکاری در تهیه این گزارش، کمال تشکر را داریم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. سید حسین مرادی می گوید

    ارز دیجیتال جدید refereum که به تازگی ارائه شده برای بازی ها مورد
    استفاده قرار میگیره داره و ارز برای معرفی داره ارز رایگان
    میده
    فقط سه روز فرصت دارین تا ثبتنام کنید
    شما میتونید با ثبت نام و دریافت ارز رایگان از لینک زیر اقدام
    کنید

    این روزها بازار ارزهای دیجیتال خیلی داغه و حتی تلگرام
    هم در
    حال اماده سازی بسترش برای ارائه ارز دیجیتال اختصاصی خودش
    هستش
    امروزه ۱ عدد بیت کوین (ارز دیجیتال ) چیزی در حدود ۵۱ میلیون
    تومان ارزش داره
    برای ورود به سایتش از لینک زیر میتونید استفاده کنید

  2. آزمون آیین نامه می گوید

    ممنون از آموزش هایی که قرار می دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.