قیمت محصولات میتسوبیشی‌ در ایران / تیر ۱۴۰۰

0

افزایش احتمالی قیمت  خودروهای میتسوبیشی‌  ایران ،میتسوبیشی نمایندگی ،قیمت میتسوبیشی لنسر ،قیمت میتسوبیشی asx ،قیمت میتسوبیشی اوتلندر ،میتسوبیشی شاسی بلند ،میتسوبیشی میراژ ،میتسوبیشی asx 2015 ،مشخصات فنی میتسوبیشی asx

شرکت میتسوبیشی که به‌عنوان ۶امین خودروساز بزرگ ژاپن و همچنین ۱۶ امین خودروساز بزرگ دنیا، در طراحی و ساخت خودروهای کلاس‌های مختلف مشغول است.

این شرکت در سال ۱۸۷۰ توسط ایوازاکی یاتارو شروع به کارکرد و اکنون علاوه بر صنعت خودرو، در صنایع دیگر نیز مشغول به فعالیت است. این صنایع شامل خدمات مالی، مخابرات، املاک، صنایع شیمیایی، هوافضا و بسیاری دیگر می‌شود.

شرکت خودروسازی میتسوبیشی، به دلیل توان فنی بالا، کار طراحی پیشرانه بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا را نیز انجام می‌دهد و نمونه‌های کوچک‌تر آن را می‌توان در خودروهای جک و برلیانس در ایران مشاهده کرد. هرچند که این پیشرانه‌ها تنها تحت لیسانس میتسوبیشی طراحی و تولید می‌شوند و طبیعتاً سطح کیفی آن‌ها با تولید نسخه‌های ژاپنی تفاوت دارد.

خودروهای این شرکت ژاپنی در ایران علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد. خودروهایی مانند اوتلندر، اوتلندر اسپرت، لنسر، پاجرو، میراژ و مدل‌های دیگر، هرکدام نقاط قوت قابل‌توجهی دارند که سبب شده فروش خوبی داشته باشند.

البته یکی از نقاط منفی برخی از این خودروها در ایران، کمبود قطعات یدکی و خدمات پس از فروش است که طبیعتاً کار را برای مالکان آن کمی سخت می‌کند. به همین دلیل موضوع است که شاید خودروهای دست‌دوم این شرکت، با قیمت‌هایی کمتر از ارزش واقعی معامله می‌شوند. این موضوع به‌شدت دست و پاگیر پاجروها شده بود و نبود قطعات مصرفی در سال ۱۳۹۵ برای این خودرو به یک چالش بدل شده بود، هر چند که البته این مساله در مورد خودروهای عرضه شده توسط آرین موتور وجود ندارد.

عنوان برند قیمت کارخانه قیمت بازار

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی ۰ ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر

میتسوبیشی ۰ ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰

میتسوبیشی ASX تیپ ۴

میتسوبیشی ۰ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV

میتسوبیشی ۰ ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی ۰ ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.