بسترن B70 محصول جدید گروه بهمن +قیمت ،تصاویر و مشخصات‌فنی

2

بسترن B70 هم می‌آید؟+تصاویر و مشخصات‌فنی ،بسترن b70  ،مشخصات فنی بسترن b70 ،خودرو بسترن b90 ،شرایط فروش بسترن b70 ،بسترن b80 ،بسترن b50 ،مشخصات فنی بسترن b70 ،مشخصات بسترن b70

گروه بهمن پس از یک دوره سکون این‌روزها با مالک جدید خود دوران پرامیدی را آغاز کرده و قصد دارد تا در یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد.

 گروه بهمن پس از یک دوره سکون این‌روزها با مالک جدید خود دوران پرامیدی را آغاز کرده و قصد دارد تا در یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد.

آغاز دوران جدید این خودروساز با خودروهای بسترن B30 و B50 جدید مصادف شده و همزمان محصول “قدیمی” مزدا ۳ “نیو!” نیز با آب و رنگ دیگر در خط تولید حضور دارد.

خودروی بسترن B30 که یک سدان مطلوب براساس پلتفرم خودروهای فولکس‌واگن و با پیشرانه ۱۱۰ اسب‌بخاری و جعبه دنده خوش‌ساخت آیسین ژاپن بشمار می‌آید توانسته به عنوان یک خودروی چینی اما با کیفیت قابل قبول نگاه‌ها را به خود معطوف نماید. این شرکت خودروسازی همچنین قصد دارد تا در فاز بعدی بسترن B50 جدید را نیز به بازار ایران عرضه نماید.

در همین حال با توجه به رونمایی از B70 در نمایشگاه‌های خودروی استانی سال گذشته، احتمال می‌رود که گروه بهمن در سال آینده نیز سدان متوسط بسترن B70 را نیز به بازار خودرویی ایران روانه نماید.

سدان متوسط بسترن B70 که براساس پلتفرم نسل دوم مزدا ۶ طراحی شده است، از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۴۵ اسب‌بخار نیرو و ۱۸۴ نیوتن‌متر بهره می‌جوید از یک جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار برای مدیریت نیروی تولید شده توسط پیشرانه استفاده می‌نماید. همچنین یک پیشرانه ۱.۸ لیتر توربوشارژ ۴ سیلندر نیز در دسترس است که می‌تواند ۱۸۳ اسب‌بخار نیرو و ۲۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید.

بیشینه سرعت این خودرو در نسخه مجهز به جعبه‌دنده خوکار و با پیشرانه ۲ لیتری ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب‌ آن ۱۲ ثانیه و با پیشرانه ۱.۸ توربو ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت سرعت و ۱۰.۵ ثانیه شتاب اعلام شده است.

از امکانات این خودروی جدید می‌توان به کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی، شیشه های سولار، سانروف برقی، آینه برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، دیلایت، صندلی های چرمی با تنظیم برقی و گرمکن برای صندلی‌های جلو، سیستم پخش صوت با قابلیت پخش MP3 به همراه ۸ بلندگو، رایانه سفر، ۴ کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل هرزگردی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور های پارک جلو و عقب اشاره کرد و بهای آن احتمالاً ۹۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود که در این بازه قیمتی باید با خودروهای لیفان ۸۲۰، سراتو آپشنال پژو ۳۰۱ و هیوندای اکسنت رقابت نماید و تنها با هموطن خود لیفان ۸۲۰ در یک کلاس بدنه قرار می‌گیرد.

بسترن B70 با قیمتی حدود ۸۵ میلیون تومان به بازار ایران می‌آید

https://www.irancar24.com/root/upload/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/8%20%D8%A2%D8%B0%D8%B1%2094/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86-B70-f.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. کارشناس خودرو می گوید

    با سلام امیدوارم در ایران نیز خیلی زود روزی برسه ببینیم خودروهای سدان هیبریدی ویژه خانواده ها با مصرف کمتر از دو لیتر در صد کیلومتر با قدرت و حجم موتور دو لیتر بصورت عمده و با هزینه کم طوری که عموم مردم بتوانند از این تکنولوژی نوین استفاده کنند تا هم مردم از آلودگی هوا ومرگ خاموش نجات پیدا کنند و هم لذت استفاده از تکنولوژی روز را بدون تبعیض و اضافه پرداختی در این کشور به اصطلاح اسلامی بچشند.البته اگر این سود جوهای اهل عتیق بزارند. هرکسی موافق هست لایک کنه

  2. سعید می گوید

    سلام، من عاشق بسترن بی۵۰ اف هستم هرموقع توخیابان میبینم وایمیسم وشیرنگاش میکنم وحسرتشو میخورم تاحالا هیچ نوعی ماشینی نداشتم وارزوی بسترن بی۵۰اف را دارم
    ۰۹۳۰۸۸۳۵۵۵۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.