قیمت و مشخصات فنی سیتروئن DS3 (دی اس ۳)در ایران + عکس

0

بررسی کامل سیتروئن DS3 تازه وارد فرانسوی در ایران ،قیمت سیتروئن ds3 در ایران ،نمایندگی ds3 ،قیمت خودرو ds3 ،قیمت ds3 در ایران ،فروش ds3

سیتروئن DS3 به عنوان ارزان ترین محصول DS شناخته می شود و در بازار فرانسه به خاطر مصرف سوخت پایین و طراحی منحصر به فرد مورد استقبال قرار گرفته است.

طراحی ظاهری سیتروئن DS3

سیتروئن تمرکز خود را برای طراحی DS روی لوکس بودن محصولات خود گذاشته است. متریال با کیفیت در بدنه DS3 خود نمایی می کند و نظرها را به خود جلب می کند.

در نمای جلو سیتروئن DS3 با چراغهای متفاوت و  جلو پنجره مشبک مشکی رنگ که توسط نوار کرمی رنگی احاطه شده است ،مواجه خواهید شد که در کنار چراغهای روزتاب عمودی تعبیه شده در طرفین سپر سیتروئن DS3 ،چهره کاملا جسور و تهاجمی به این مینی فرانسوی داده است.طراحان سیتروئن DS3 سعی کرده اند که با متورم کردن تمامی پنل های بدنه چهره DS3 را بزرگتر از آنچه که هست به نمایش بگذارند که تا حدودی هم موفق عمل کرده اند.

http://www.motorimagazine.it/wp-content/uploads/2015/02/nuova-DS3.jpg

در نمای جانبی سیتروئن DS3 با طراحی کاملا جدید و متفاوت با آنچه تاکنون دیده اید مواجه خواهید شد. درب های کناری سیتروئن DS3 جهت سهولت سوار شدن سرنشینان بصورت کشیده طراحی شده که حس یک کوپه وافعی را تداعی خواهد کرد.

در نمای عقب سیتروئن DS3 هم شاهد چراغهای خوش ترکیب با چیدمان مربعی شکل هستم که کاملا با دیگر اجزای خودرو هارمونی دارد. سپر های هم رنگ و دیفیوزر مشکی زیر سپر جلوه ای خاص به نمای عقب بخشیده است.

http://www.citroen-eg.com/wp-content/uploads/2013/04/profil-citroen-ds3-cabrio.jpg

طراحی کابین سیتروئن DS3

با نشستن در داخل کابین این کوچولوی لوکس فرانسوی حس با کیفیت بودن به سرنشینان به طور کامل القاء می شود ، تمامی اجزای داخلی سیتروئن DS3 کیفیت بالای ساختشان را به رخ می کشند.

صندلی های سیتروئن DS3 با آرگونومی بالا و از جنس چرم اعلاء ناپا با طرح بند ساعت ساخته شده اند که راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورند.

داشبود با جزئیات زیاد و پلاستیک براق مشکی و تریم های مختلف هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

مشخصات فنی سیتروئن DS3

http://khodrocar.ir/files/fa/news/1396/4/21/31494_506.jpg

در زیر کاپوت سیتروئن DS3 هشت موتور مختلف در دسترس خواهد بود که سیتروئن به صورت جمع بندی کلی به سه گروه مختلف از جمله سه موتور ۳ سیلندر بنزینی PureTech، دو پیشرانه‌ چهار سیلندر بنزینی THP و سه موتور دیزلی BlueHDi اشاره کرده که به ۳ جعبه دنده دستی، نیمه خودکار و خودکار متصل می‌شوند. قدرتمندترین پیشرانه بکار رفته در این برند هم از خانواده موتورهای بنزینی THP هست که قدرتی ۲۰۸ اسب بخاری در کنار گشتاوری ۳۰۰ نیوتن متری دارد.
علاوه بر پیشرانه قدرتمند بر روی چنین خودرویی، سیتروئن DS3 به یک سیستم تعلیق اسپرت با کاهش ۱۵ میلی متری ارتفاع، رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تر، سیستم ترمزی بهبود یافته با عملکرد بالا، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم اگزوزی دوگانه و روکش‌های چرمی آلکانتارا برای وسایل داخل کابین مجهز شده است.

امکانات سیتروئن DS3

https://arvandplak.ir/wp-content/uploads/2015/01/2015_Citroen_DS3_Interior.jpg

امکانات رفاهی نصب شده بر روی DS3 کاملا متناسب با یک خودروی لوکس می باشد . از جمله این امکانات می توان به صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی تمام رنگی چند کاره ( سیستم مولتی مدیا ، مسیر یاب و کنترل شرایط خودرو ) ، قابلیت سازگاری با انواع گوشی های هوشمند ؛ با استفاده از Apple Car Play و Mirror Link می تواند به گوشی اپلی یا اندرویدی شما متصل شود و از تمامی قابلیت های گوشی استفاده کند ، صندلی های اسپرت تمام چرم ناپا با طرح دست بند ساعتی به همراه تنظیم صندلی برقی ، کروز کنترل با محدود کننده سرعت ، کنترلر سیستم صوتی بر روی فرمان ، سقف شناور با طرح های مختلف ، بادگیر آیرودینامیک ، سیستم تهویه خودکار داخل کابین ، سیستم کنترل کیفیت هوا داخلی به همراه سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر ، دوربین دید عقب به همراه سنسور های پارک جلو و عقب ، سیستم حالت اسپرت ، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها ، کامپیوتر مدیریت سفر ، سیستم صوتی قدرتمند با ۶ اسپیکر ، بلوتوث و پورت USB ، سیستم اعلام خطر SOS اشاره کرد که در بالاترین تریم این خودرو مشاهده می گردد. حالا باید دید  که خودروی حاضر در ایران کدامیک از تجیهزات فوق را خواهد داشت.

ایمنی سیتروئن DS3

DS 3 در تست تصادف euroNCAP نیز موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی شد.

از جمله تجهیزات ایمنی DS 3 می توان به ۶ کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ،جانبی ،قفسه سینه و پرده ، سیستم ایمو بلایزر ، کمک ترمز اضطراری ، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC ، سیستم کمکی شروع حرکت در سر بالایی HAC ، سیستم فعال ترمز شهری ، ایزوفیکس ، سیستم ضد قفل ترمز ها ABS ، کروز کنترل مجهز به سیستم محدود کننده سرعت ، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها اشاره کرد.

 

http://www.evanshalshaw.com/images/special-offers/new-cars/941935/942001/1178289/citroen-ds3-chic-yellow-rear.jpg

زمان عرضه سیتروئن DS3 در بازار ایران

شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، سه شنبه از کوچکترین خودرو این برند در ایران رونمایی می کند.
۲۶ بهمن هم زمان با افتتاح نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، دی اس۳ به عنوان کوچکترین عضو خانواده برند DS فرانسه در تهران رونمایی می شود. احتمال دارد که آرین موتور تابان، در طی مراسم رونمایی، قیمت و نحوه ثبت نام آن را اعلام کند.

قیمت سیتروئن DS3

قیمت احتمالی سیتروئن DS3 در بازار ایران حدود ۱۳۵ میلیون تومان می باشد.

در بازار جهانی این خودرو دو رقیب دارد، رنو کلیو و مینی جان کوپر که طبق رتبه بندی سایت آتواکسپرس رتبه اول را به رنو کلیو با ۵ از ۵ امتیاز، مینی جان کوپر با ۴ از ۵ امتیاز و DS3 با ۳ از ۵ امتیاز تعلق گرفته است. در هر صورت هنوز رقیب جدی در بازار ایران برای DS3 وجود ندارد، با ورود DS3 به بازار خودرو ایران پیش بینی می شود این خودرو با استقبال نسبی مردم روبرو شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.