بررسی نقاط مثبت خودروی کوییک هاچ بک جدید شرکت سایپا + عکس

0

نقاط مثبت سایپا کوییک ،سایپا کوییک، نقاط قوت سایپا کوییک، امکانات سایپا کوییک، امکانات رفاهی سایپا کوییک، مشخصات سایپا کوییک ،مشخصات فنی سایپا کوییک گیربکس اتوماتیک سایپا کوییک، نمای ظاهری سایپا کوییک، نمای خارجی سایپا کوییک

کوییک حاصل چندین سال تجربه و تبحر در زمینه دانش طراحی و ساخت خودرو بوده که به طور کامل توسط مهندسین ایرانی گروه خودروسازی سایپا انجام شده است. این خودرو در کنار طراحی زیبا، دارای امکانات رفاهی مدرن با استانداردهای جهانی است.درادامه با کاربلد همراه شوی…

۱-ظاهر جوان پسند و اسپرت سایپا کوییک

سپرهای بزرگ تر و حجیم تر از مشخصه های اصلی کوییک بوده که ظاهری اسپرت و جوان پسند را برای آن به ارمغان آورده است.

همچنین اضافه شدن باربند پایه کوتاه و بچه گلگیرها، به منظور ایجاد یک هاچبک کراس از جمله المان های مهم در طراحی آن به شمار می رود. در نمای عقب نیز استفاده از چراغ های اسپرت و دیفیوز دو تکه، نمایی متفاوت را پدید آورده است.

۲-تیپ بندی کوییک سایپا کوییک

http://digiato.com/wp-content/uploads/2017/03/SAIP-212-11.jpg

سایپا کوییک قرار است در چهار تیپ متنوع شامل، SE،ST،SE-A و SE-ALUX به بازار عرضه می شود. تفاوت چهار مدل نام برده در نوع جعبه دنده، مصرف سوخت و نوع فرمان است. مدل های SE  و ST دارای فرمان هیدرولیک و یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته مجهز شده اند. همچنین مدل های Se-A و SE-ALUX دارای فرمان برقی و از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT سود می برد.

۳-گیربکس اتوماتیک پانچ

کوییک ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار خواهد بود که با امکانات رفاهی  مناسب به یکی از محبوب ترین گزینه ها تبدیل خواهد شد.

گیربکس اتوماتیک CVT که محصول شرکت بلژیکی پانچ بوده روی این خودرو نصب خواهد شد که همین موضوع نشان از کیفیت بالای این خودرو دارد.

۴-مشخصات فنی پیشرانه سایپا کوییک

http://charkhan.com/wp-content/uploads/2017/07/quick4.jpg

سایپا کوییک خودرویی ایمن بوده که در همین راستا از دو عدد ایربگ راننده و سرنشین بهره می برد. همچنین  سیستم ترمز ABS از ویژگی های دیگر این محصول است.

نکته قابل توجه در این خودرو، رعایت کردن استانداردهای طراحی برای محافظت از عابر پیاده است. سایپا کوییک دارای پیشرانه چهارسیلندر خطی SOHC با حجم دقیق ۱۵۰۳ سی سی، منطبق با استاندارد یورو ۴ و قابل ارتقا به یورو ۵ بوده، که قادر است حداکثر ۸۷ اسب بخار نیرو در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

۵-امکانات رفاهی جذاب سایپا کوییک

کوییک مجهز به امکانات رفاهی منحصر بفردی است که تا کنون در محصولات خانواده تیبا و ساینا مشاهده نشده است.

http://www.khodrobank.com/Reviews/37848_2-600(1).jpg

از جمله امکانات رفاهی کوییک می توان به نمایشگر ۷ اینچی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور دنده عقب، کروز کنترل، صندلی برقی، خروجی USB، سیستم تهویه خودکار و آینه های برقی اشاره کرد.

۶-استفاده از تکنولوژی روز

سایپا برای مدل اتوماتیک کوییک با گیربکس CVT، سیستم فرمان برقی را جایگزین فرمان سنتی هیدرولیکی کرده است که از جمله تغییرات فنی پروژه کوییک (۲۱۲) در مقایسه با تیبا و ساینا به نظر می رسد.

۷-فرمان برقی یکی از امکانات رفاهی است که در این بازه قیمتی تا به حال وجو نداشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.