شرایط فروش وانت پادرا پلاس -بهمن 1400

0

وانت نیسان ،وانت پادرا دوگانه سوز ،مشخصات وانت پادرا، قیمت وانت پادرا، قیمت محصولات سایپا ،قیمت انواع وانت بار، ثبت نام وانت پادرا ،بهترین وانت برای کار ،بهترین وانت ایران

جدیدترین شرایط پیش فروش و ثبت نام وانت پادرا پلاس از روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ساعت ۱۴ آغاز میشود.

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش وانت پادرا پلاس بدون هیچ محدودیتی به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

فعال سازی بخشنامه: ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

شرایط ثبت نام پیش فروش وانت پادرا پلاس
روش فروش مبلغ پیش پرداخت(ریال) قیمت خودرو زمان تحویل
پیش فروش سایپا ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰ در زمان تحویل مندرج در قرارداد اردیبهشت الی تیر ۱۴۰۱

 

فعال سازی بخشنامه: ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

شرایط ثبت نام فروش نقدی وانت پادرا پلاس
روش فروش قیمت خودرو رنگ زمان تحویل
فروش فوری سایپا(نقدی) سفید ۹۰ روزه

مشخصات زامیاد پادرا پلاس قیمت پادرا پلاس انواع وانت تولید داخل محصولات جدید زامیاد امکانات وانت پادرا ثبت نام وانت پادرا مشخصات فنی وانت پادرا گیربکس وانت پادرا محاسن وانت پادرا مجله خودرو تازه های خودرو در ایران

پادرا از جمله محصولاتی است که امکان استفاده در کاربری های مختلف برای ارگان ها و سازمان ها متناسب با نیازشان را دارا است.

این خودرو به عنوان جایگزین نیسان آبی توانسته با رفع عیوب و افزایش توانمندی های جدید در زمینه فنی و رفاهی، شرایطی خوبی را برای رانندگانی که در ساعات طولانی از این خودرو استفاده می کنند فراهم آورد.
این خودرو در ایران به عنوان یک خودرو کاربردی در شهرها و روستاها در کلاس خودروی باری سبک جایگاه ویژه ای دارد. پادرا با استفاده از گیربکس ۶ دنده راحتی بیشتری در مسافت های بین شهری برای سرنشین آن فراهم می کند. در پادرا امکان حمل بار تا سه برابر محصولات مشابه امکان پذیر است و این یکی از نقاط مثبت و متفاوت نسبت به خودروهای هم سطح خود است. مصرف سوخت کمتر نسبت به محصولات رقیب از دیگر امتیازات این محصول محسوب می شود .

مشخصات فنی

وانت پادرا دارای موتوری از نوع انژکتوری- بنزینی با تعداد سوپاپ ۴ سیلندر خطی است که از حجم موتور ۲۳۸۹ سی سی با استاندارد آلایندگی زیست محیطی یورو ۴ بهره می برد. این محصول از لحاظ ابعاد و اندازه دارای طول ۵۱۸۵ و عرض ۱۶۹۰ میلی متر است و وزن پادرا ۱۶۸۵ کیلو گرم است که امکان حمل ۲۱۰۰ کیلو گرم بار را دارد. فرمان هیدرولیک، ترمزABS، آینه های جانبی برقی، ایموبلایزر به همراه سیستم کولر از جمله ویژگی های دیگر این محصول است.
در پیش فروش اعتباری نیز دو تیپ تک سوز و دوگانه سوز نیسان عرضه خواهد شد و حداکثر سقف تسهیلات در این گزینه خرید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مشخص شده است. از سوی دیگر گزینه اقساطی با بازپرداخت‌های ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۴ یا ۳۶ ماهه بدون بهره تا نرخ ۲۰ درصد بهره تعیین شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.