مشکل فروش و نقل و انتقالات پژو ۳۰۱

0

مشکل فروش و نقل و انتقالات پژو ۳۰۱

طبق خبرهای جدیدی که از مالکان خودروهای پژو ۳۰۱ به گوش می رسد، متوجه شدیم که به دلیل ثبت نشدن نرخ مالیات مشخص برای خودرو پژو ۳۰۱ در سیستم جامع دفترهای ثبت اسناد رسمی کشور امکان تغییر نام سند خودروی پژو ۳۰۱ وجود ندارد که این موضوع به مشکل اساسی برای صاحبان پژو ۳۰۱ تبدیل شده است.

همه ی صاحبان پژو ۳۰۱ وقتی برای فروش و یا تغییر نام مالک به دفاتر اسناد رسمی کشور مراجعه کرده اند با مشکل مواجه شدند و دفاتر اسناد رسمی نتوانستند این کار را انجام دهند.

وقتی که مالکان پژو ۳۰۱ علت را از مسئولین دفاتر اسناد رسمی جویا می شوند، به این پاسخ که هنوز نرخ مالیات برای این خودرو ثبت نشده است روبرو می شوند.

مرداد ماه سال جاری بود که ایران خودرو اقدام به فروش پژو ۳۰۱ با تحویل ۱۰ روزه کرد و در این میان تعدادی از این خودرو را با شرایط ویژه و تخفیف به برخی ارگان ها و نهاد ها واگذار کرد. حال که خریداران و مالکان این خودرو در ثبت سند و تغییر نام با مشکل مواجه شده اند و هنوز هم اطلاعات لازم برای دفاتر اسناد رسمی ارسال نشده است، و تنها سند رسمی صادر شده برای پژو ۳۰۱ سند سبز اولیه می باشد که توسط پلیس راهور صادر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.