قیمت شاسی بلند جدید پورشه کاین ۲۰۱۸ +عکس و مشخصات

0

قیمت و مشخصات پورشه شاسی بلند کاین ۲۰۱۸ معرفی خودرو، مشخصات پورشه کاین، ماشین های شاسی بلند موجود در ایران ،قیمت شاسی بلند، قیمت پورشه کاین ،قیمت پورشه، قیمت انواع پورشه، پورشه شاسی بلند ،بهترین شاسی بلند porsche cayenne ،Porsche Cayenne 2018

https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2017/08/2018-porsche-cayenne-leaked-official-image-6.jpg
  یکی از مهم‌ترین خودروهای حاضر در کمپانی پورشه به شمار می‌رود که از سال ۲۰۰۲ در بازار حضور دارد. از آن زمان تاکنون، کاین در مجموع ۷۶۰ هزار واحد به فروش رفته که نیم میلیون از آن، مربوط به نسل دوم است که در کشور ما هم فروش خوبی را تجربه کرد. برای مثال، خوب است بدانید که نسخه شماره «یک میلیون» از پورشه ۹۱۱ همین چند ماه پیش از خط تولید خارج شد در حالی که این خودرو، سالیان سال است که به دست مشتریان می‌رسد.
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/10/24/440168_775.jpg
طراحی ظاهری کاین ۲۰۱۹، یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود که با وجود جلو پنجره جدید و چراغ‌های عقب، حالت افقی بیشتری پیدا کرده است. کاین، بیشتر با شکل چراغ‌های جلو شناخته می‌شود اما کاپوتی که موتورهای قدرتمندی را در خود گنجانده و نیز، یک اسپویلر در عقب، از دیگر ویژگی‌های مهم ظاهری آن هستند. چراغ‌های عقب به هم متصل هستند و شکل این چراغ‌ها، طراحی ۹۱۱ و نیز نسل جدید پانامرا را تداعی می‌کنند. فاصله محوری این پورشه مانند نسل قبلی ۲۹۰ سانتی متر است اما طول کلی بدنه با افزایش ۷.۶ سانتی متری، اکنون به ۴۹۳ سانتی متر رسیده است. افزایش ابعاد خارجی، به افزایش فضای داخلی منجر شده به شکلی که فصای بار تا ۱۵ درصد افزایش یافته است و اکنون فضای بار، ۷۷۰ لیتر جای دارد.
در کنار این افزایش ابعاد، وزن خودرو کاهش پیدا کرده به طوری که وزن نسخه S از کاین ۲۰۱۸، در مقایسه با نسل قبلی، حدود ۶۵ کیلوگرم بیشتر است (این کاهش وزن برای نسخه معمولی ۵۵ کیلوگرم است). تمام قطعات خارجی پورشه کاین از جنس آلومینیوم است و تقریبا تمام اجزای شاسی هم برای کاهش وزن، از این فلز ساخته شده‌اند. حتی باتری هم از جنس لیتیوم پلیمر است که به تنهایی، کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی را به وجود آورده است. این باتری از ۹۱۱ GT3 به قرض گرفته شده. نسخه‌های پایه کاین ۲۰۱۹، شامل کاین و کاین S می‌شود.
https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2017/08/2018-porsche-cayenne-leaked-official-image-1.jpg
کاین معمولی از یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر توربو بهره می‌برد که ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که در مقایسه با نسل قبل، ۴۰ اسب بخار بیشتر است. اما داخل نسخه S موتور ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر بای توربو جدید پورشه قرار گرفته که ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. افزایش قدرت این نسخه در مقایسه با نسل قبل، ۲۰ اسب بخار است. افزایش قدرت در کنار کاهش وزن، باعث بهبود عملکرد شده‌اند.
http://www.car.ir/files/cache/files_cars_9_turbo_s%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg
کاین معمولی برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حال سکون، به ۵.۹ ثانیه زمان نیاز دارد که به شکل قابل توجهی و به اندازه ۱.۷ ثانیه سریع‌تر از نسل قبل است و حداکثر سرعت آن هم ۲۴۴ کیلومتر بر ساعت است. زمان شتاب گیری لازم برای کاین S، ۴.۹ ثانیه و ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از نسل قبلی است در حالی که حداکثر سرعت آن به ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جعبه دنده ۸ سرعته خودکار و سیستم چهار چرخ متحرک، به صورت استاندارد برای این دو نسخه عرضه می‌شود. انتظار می‌رود در ماه‌ها و یا سال‌های پیش رو، پورشه گزینه‌های بیشتری برای قوای محرکه کاین را ارائه دهد از جمله توربو، هیبرید و GTS. اولیو بلوم، مدیرعامل پورشه در مراسم رونمایی این خودر اظهار کرد: همچنان مدل‌های بسیار پرقدرت و البته به صرفه از کاین در راه هستند. در استراتژی ما، گزینه پلاگین هیبرید هم وجود دارد.
برای نخستین بار، کاین ۲۰۱۹ با اندازه چرخ‌های متفاوتی عرضه می‌شود که کمپانی پورشه، کاین را «نمونه اسپرت در این سگمنت» می‌داند. ابعاد این چرخ‌ها از ۱۹ تا ۲۱ اینچ هستند. سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب هم به عنوان یک آپشن در دسترس است. مثل همیشه، مدیریت فعال سیستم تعلیق پورشه (با فنربندی تطبیق پذیر)، برای کاین معمولی به عنوان یک گزینه قابل انتخاب است و برای نسخه S هم به صورت استاندارد عرضه می‌شود. همچنین سیستم تعلیق بادی پورشه، تنظیم بهتری را نوید می‌دهد. در نهایت هم باید به سیستم شاسی فعال پورشه اشاره کنیم که از طریق یک سیستم برقی ۴۸ ولتی تغذیه می‌شود که پاسخ سریعتری را ارائه می‌کند.
https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2017/08/2018-porsche-cayenne-leaked-official-image-7.jpg
پورشه همچنین سیستم InnoDrive را برای کاین به صورت یک آپشن عرضه می‌کند که یک سیستم رانندکی نیمه خودکار است. این ویژگی هم اکنون در نسخه‌های آمریکایی پورشه پانامرا وجود دارد. حتی پورشه یک آپشن جدید به نام «محافظت دیواره» برای کاین ارائه می‌کند که عملکرد آن به این صورت است که اگر تشخیص دهد که شما در حال برخورد با جدول و یا موانع دیگر باشید، مسیر حرکت خودرو را تغییر می‌دهد تا از تصادف جلوگیری نماید. این سیستم ایمنی شامل یک دوربین برای تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه سواران می‌شود که برای جلوگیری از برخورد با آنها تعبیه شده است. چهار پورت USB و وای فای LTE هم از ارتباطات این پورشه هستند.
 اما شاید جذاب‌ترین آپشنی که در کاین ارائه می‌شود، Surface Coated Brake باشد. این آپشن برای نسخه‌های با رینگ ۲۰ و ۲۱ اینچی عرضه می‌شود که در آن، از روکش تنگستن کربید بر روی دیسک‌های ترمز فولادی قرار می‌گیرد. به گفته پورشه، با استفاده از این ویژگی، ضریب اصطکاک ترمزها افزایش و گرد ترمزها کاهش می‌یابد. در داخل، آمپرهای سنتی آنالوگ همچنان حضور دارند دارند اما برای ارائه همه اطلاعات به راننده، دو نمایشگر ۷ اینچی در طرفین آن نصب شده‌اند. در مرکز داشبورد هم یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی است و شبیه به همان چیزی است که در پانامرا وجود دارد. کنسول وسط هم کمی ساده‌تر شده و کنترل‌های آن هم لمسی هستند که در مجموع ظاهر بهتر و تمیزتری را ارائه می‌کنند. پورشه کاین ۲۰۱۹، از سال آینده میلادی در بازار آمریکا و با قیمت پایه ۶۵۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت پایه نسخه S پورشه کاین، ۸۲۹۰۰ دلار خواهد بود.
منبع : جی اس ام
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.