مقایسه تیگو ۵ با هایما s7 + قیمت و مشخصات فنی

0

مقایسه تیگو ۵ و هایما s7 ،مقایسه تیگو ۵  ،مقایسه هایما توربو ،هایما توربو یا تیگو ،مقایسه هایما با چانگان ،مقایسه جک s5 با تیگو ۵

در سگمنت D مخصوصا در ایران، اوضاع چندان مانند خودروهای ارزان وخیم نیست و می‌توان با در دست داشتن حدود نود میلیون تومان به خرید خودروهای مناسبی اقدام کرد.

https://cdn.bama.ir//BamaImages/VehicleCarImages/5bc3ee47-6abd-4d80-a59d-e0ea2ac0e1b2/CarImage4889419_2_thumb_640_430.jpg

از جمله می‌توان به هایما S7 اتوماتیک، تیگو ۵، جک S5، لندمارک V7 و… اشاره کرد. البته که نگارنده علاقه‌مند به نوشتن نام خودروهای اروپایی نیز بود، ولی چه کنیم که توانمان به همین چند خودروی چینی می‌رسد!

اما حالا می‌خواهیم یک جنگجوی دیگر چینی به نام چری تیگو ۵ را مقابل S7 قرار دهیم. مقایسه این دو خودرو را که با جمع آوری منابع از خریداران و همچنین از سایت‌هایی مانند automiddleeast نگارش شده است، به شما بزرگواران تقدیم می‌شود.

خودرو های شاسی بلند به دلیل طراحی و مدل خاص آن ها نیاز های خاصی نیز از آن ها خواسته می شود و باید این خودرو ها توانایی برطرف کردن این نیاز های خریداران را داشته باشند این نوع از خودرو در چند سال اخیر با برند های مختلف وارد بازار های ایران شده اند و برخی از این محصولات توانسته اند خریداران بسیار خوبی برای خود دست و پا کنند. همیشه انتخاب یک خودرو شاسی بلند مناسب مهمترین نکته است زیرا به دلیل شرایط خودرو و شکل و نوع ساخت این محصول ممکن است با یک انتخاب نا مناسب شما متضررشوید. حال در ادامه می توانید مقایسه دو خودرو شاسی بلند چینی ، تیگو ۵ و هایما s7 را مطالعه نمایید تا در انتخاب یکی از این دو خودرو موفق به انتخاب گرینه بهتر و مناسب تر شوید.

http://asbe-bokhar.com/wp-content/uploads/2015/12/haima-s7-test-11.jpg

مقایسه مشخصات فنی تیگو ۵ و هایما S7


همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید این دو خودرو از نظر فنی شباهت بسیار زیادی با هم دارند و مقایسه این دو خودرو را همین امر کمی دشوار کرده است ولی خودرو هایما S7 برتی اندکی در قسمت مقایسه مشخصات فنی نسبت به رقیب خود یعنی خودرو تیگو ۵ دارد و طی آزمایشاتی که بر روی این دو خودرو انجام شده این نتایج حاصل شد که خودرو هایما را می توان با برتری بسیار کمی بالاتر از رقیب خود یعنی خودرو تیگو قرار داد اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که اطلاعات و مشخصات فنی خودرو برای شما دارای اهمیت بسیاری است پیشنهاد تیم کاراپ برای خرید بین این دو خودرو،خودرو هایما می باشد.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/01/Chery_Tiggo_5_02_China_2014-04-15.jpg

مقایسه مصرف سوخت فنی تیگو ۵ و هایما S7

https://cdn.bama.ir//BamaImages/VehicleCarImages/ffad1cb3-c434-462e-a8d0-b211549af2d5/CarImage5403724_2_thumb_450_300.jpg

همانطور که مشخصات فنی این دو خودرو به هم شباهت بسیار زیادی داشت در مشخصات سوخت و الایندگی نیز این دو محصول وجه تشابهات بسیار زیادی دارند ولی خودرو هایما در بررسی های ما نمایش بهتری از خود به نمایش گذاشت و با توجه به این موضوع که از سیستم موتوری و اطلاعات فنی بهتری نسبت به رقیب خود برخوردار است ولی مصرف سوخت پایین تری نیز نسبت به رقیب خود توانست ثبت کند و این بازده انرژی بهتر را برای این خودرو ثابت می کند ولی خودرو تیگو دارای برگ برنده استاندارد امنیت  ۵ستاره از c-ncap می باشد که خودر هایما فاقد این استاندارد می باشد اگر مصرف سوخت وسیله نقلیه برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تیم کاراپ انتخاب خودرو هایما را برای شما عزیزان دارد.

https://s3.paultan.org/image/2015/04/chery-tiggo-5-1-5t-shanghai-1291.jpg

مقایسه امکانات ایمنی و آپشن های تیگو ۵ و هایما S7

 

https://cdn.bama.ir//BamaImages/VehicleCarImages/5bc3ee47-6abd-4d80-a59d-e0ea2ac0e1b2/CarImage4889419_0_thumb_640_430.jpg

در تمام قسمت های مورد بررسی قرار گرفته این دو محصول خودرو هایما با برتری بسیار اندک توانست از رقیب خود بالاتر قرار گیرد و در قسمت آپشن ها و امکانات و تجهیزات نیز به همین شکل است و همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید خودرو هایما با برتری اندکی نسبت به رقیب خود بالاتر از خودرو تیگو قرار دارد و می توان نظرات را بیشتر به سمت خود جلب نماید .اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که آپشن های وسیله نقلیه برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تیم کاراپ پیشنهاد انتخاب خودرو هایما را به شما عزیزان دارد زیرا این خودرو از آپشن ها و امکانات بیشتری نسبت به رقیب خود برخوردار است ولی باید گفت که خودرو تیگو نیز با توجه به تولید و اطلاعات ساخت خود از آپشن ها و تجهیزات خوبی برخوردار است و جزو خودرو های با کیفیت بازار دسته بندی می شود.

مقایسه قیمت تیگو ۵ و هایما S7
قیمت این دو محصول در مدل صفر آن ها با اختلاف قیمتی در حدود ۸ میلیون تومان می باشد و خودرو تیگو توانسته مبلغ بالاتری را برای خود کسب نماید.

قیمت و تجهیزات

هزینه‌ای که می‌بایست برای یک S7 فول آپشن اتوماتیک بپردازیم در حدود ۸۰ میلیون تومان است، درحالی‌که ارزان‌ترین مدل تیگو ۵ با نام لاکچری حدود ۹۴ میلیون تومان آب می‌خورد. این در حالی است که اگر یک میلیون تومان به مبلغ مدل نامبرده تیگو ۵ اضافه کنید می‌توانید یک S7 توربوشارژ اتوماتیک داشته باشید. البته تحویل خودرو برای دو شرکت چری و ایران‌خودرو متفاوت است.

یعنی برای اینکه صاحب تیگو ۵ شوید تنها یک ماه باید صبر کنید. این در حالی است که سیاست‌های ایران‌خودرو به‌کلی بر روی “مشتری فَراری” می‌چرخد! یعنی در بهترین شرایط با پرداخت ۴۰ میلیون تومان می‌توانید ۶ ماه بعد صاحب یک عدد هایما S7 اتوماتیک شوید، البته آن‌هم با مقدار زیادی منت از جانب ایران‌خودرو!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.