معرفی شرکت کاریزان خودرو و انواع محصولات این شرکت

0

شرکت کاریزان خودرو ،نمایندگی کاریزان خودرو ،شرایط فروش کاریزان خودرو ،آدرس شرکت کاریزان خودرو ،شرایط فروش کاویان ،کامیون کاویان ،کاریزان موتور

یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای سنگین از جمله: کامیون و کشنده و کمپرسی و کامیونت می باشد.

محصولات کاریزان خودرو

انواع کشنده های کاویان

انواع کامیونت های کاویان

انواع کمپرسی های کاویان

شرکت کاریزان خودرو

شرکت کاریزان خودرو در راستای توسعه و گسترش حمل و نقل جاده ای  از آبان سال ۱۳۸۴ فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید ماشین سنگین شروع کرد. شرکت کاریزان خودرو با تولید کامیون های سبک و نیمه سنگین به نام کاویان پا به عرصه تولید و توزیع ماشین سنگین وگسترش صنعت حمل و نقل جاده ای در ایران گذاشت. اولین کارخانه تولیدی شرکت کاریزان خورو در شهرک صنعتی البرز(قزوین) واقع شده است. دومین کارخانه کاریزان خودرو در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه تاسیس شده است. محصولات تولیدی کاریزان خودرو از همان بدو راه اندازی خطوط تولید، کلیه استانداردهای مربوط به صنعت خودروسازی را کسب کرده اند و تمامی محصولات شرکت از سال ۱۳۸۵ به سیستم ضد قفل ترمز، مجهز شده اند.

انواع کامیون و کامیونت های این شرکت با ظرفیت ۶ تن، ۸تن، ۱۲تن و ۱۹ تن با داشتن سطح آلایندگی یورو۵ و یا یورو۴ به بازار عرضه می گردد که با توجه به سطح کیفی مطلوب  و شبکه گسترده خدمات پس از فروش از امکانات بسیاری برخوردار است.

ازنقاط قوت و دلایل تمایزشرکت کاریزان خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱-تنوع محصولات تولیدی

۲-تنوع رنگ محصولات

۳-تحویل سریع و به موقع

۴-همکاری با لیزینگ های مطرح ومعتبر

چشم انداز شرکت کاریزان خودرو به نقل از وبسایت شرکت کاریزان خودرو:

ما یکی از سه شرکت برتر و پیشتاز در بین تولیدکنندگان خودروهای تجاری کشور تا سال ۱۳۹۷ هستیم و به طور مستمر تلاش می کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم. ما تلاش می کنیم که با ارائه خدمات پس از فروش بهتر و با داشتن شرایط اقساطی مناسب ماشین سنگین به صورت لیزینگی رضایت مشتریان را بیش از پیش بدست آوریم.کاریزان خودرو در نظر دارد با واردات قطعات با کیفیت از شرکت های معتبر اروپایی به افتخارات بیشتری دست پیدا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.