کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار تهران

0

کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار تهران

 کاهش قیمت پژو ۲۰۰۸ ،امکانات پژو ۲۰۰۸ ،پیش فروش پژو ۲۰۰۸،ابعاد پژو ۲۰۰۸ ،قیمت پژو ۲۰۰۸ ،معایب پژو ۲۰۰۸ ،مشخصات پژو ۲۰۰۸ ،PEUGEOT 2008 ،قیمت محصولات ایران خودرو ،قیمت محصولات ایکاپ ،تحویل فوری پژو ۲۰۰۸

کاهش قیمت پژو 2008 در بازار تهران

در شرایطی که موعد تحویل پژو ۲۰۰۸ وارد دومین ماه خود شده است، از ایران خودرو خبر می‌رسد این شرکت تا بعدازظهر دیروز ۷ دستگاه از این محصول را فاکتور و در اختیار مشتریان قرار داده است. پژو ۲۰۰۸ که اولین محصول حاصل از قرارداد ایران خودرو و پژو به شمار می‌رود، تیر‌ماه امسال پیش‌فروش و ۱۶ هزار نفر موفق به ثبت‌نام آن شدند.
طبق وعده ایران خودرو، تحویل این محصول به ثبت‌نام‌کنندگان، باید از شهریورماه امسال آغاز می‌شد، با این حال طبق آمارهای ارائه شده از سوی انجمن خودروسازان ایران، آبی‌های جاده مخصوص تا پایان مردادماه ۴‌ دستگاه ۲۰۰۸ را به تولید رسانده بودند. پس از انتشار این آمار و با توجه به فرارسیدن موعد تحویل پژو ۲۰۰۸ در شهریور، انتظار می‌رفت ایران خودرو تولید انبوه این محصول را کلید بزند که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی هنوز رخ نداده است.

طبق اخبار رسیده از ایران خودرو، این شرکت تا بعدازظهر دیروز هفت دستگاه ۲۰۰۸ را تحویل داده و این موضوع نشان می‌دهد تولید خودرو موردنظر هنوز سرعت نگرفته است. با توجه به آمار ۱۶ هزار دستگاهی پیش‌فروش ۲۰۰۸ و با لحاظ فرصت ۱۲ ماهه ایران خودرو برای تحویل این تعداد به ثبت‌نام‌کنندگان، آبی‌های جاده مخصوص باید به‌طور متوسط ماهانه حدود یک هزار و ۳۵۰ دستگاه ۲۰۰۸ را تحویل مشتریان بدهند.

حال با توجه به آماری که ایران خودرو تا بعدازظهر دیروز در تحویل پژو ۲۰۰۸ از خود به جا گذاشته، مشخص می‌شود این شرکت در برنامه خود بابت عرضه ۲۰۰۸ عقب است؛ بنابراین اگر ایران خودرو نتواند تعهدات عقب افتاده خود را در این ماجرا جبران کند، پرونده پیش‌فروش اولیه پژو ۲۰۰۸ در تاریخ مقرر (مردادماه سال آینده) بسته نشده و به درازا خواهد کشید. ایران خودرو البته برای بخشی از مشتریان خود دعوت‌نامه ارسال و خواستار تکمیل وجه از سوی آنها شده است، با این حال روند تحویل کند پیش می‌رود.

این در شرایطی است که در حال حاضر قیمت‌های اولیه پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد، کم کم در حال رخ‌نمایی بوده و تا مرز ۱۲۰ میلیون تومان نیز کاهش پیدا کرده است. این خودرو هفته گذشته بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری میشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.