شتاب صفر تا صد ۳٫۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۰۸ مایل در ساعت

0

HPE800 سورپرایز هنسی برای ۲۵ امین سالگرد تاسیس +عکس ومشخصات

۸۰۴ اسب بخار، شتاب صفر تا صد ۳٫۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۰۸ مایل در ساعت تنها بخشی از توانمندی هایی است که هنسی در این پکیج برای موستانگ GT در نظر گرفته است.

اگر به دنبال بیشترین قدرت ممکن در یک فورد موستانگ هستید احتمالا باید نگاهی به محصول جدید هنسی بیاندازید که به مناسبت ۲۵ امین سالگرد تاسیس این شرکت با نام HPE800 تولید شده است.

HPE800

HPE800

به گزارش اخبار خودرو ، HPE800 با قدرت ۸۰۴ اسب بخار کاملا قدرتمند جلوه میکند اما از آنجا که فقط ۲۵ نمونه از آن تولید خواهد شد به همان اندازه کمیاب نیز هست.

HPE800

HPE800

هنسی یک سوپرشارژر ۲٫۹ لیتری را به موتور V8 5 لیتری موستانگ GT متصل کرده و از ورودی هوای و خروجی اگزوز جدید استفاده کرده است. همچنین تغییراتی در انژکتور و پمپ سوخت نیز اعمال شده است. و سرانجام هنسی نرم افزار مدیریت موتور موستانگ GT را نیز بهینه سازی کرده است. گشتاور HPE800 در کنار توان ۸۰۴ اسب بخاری آن معادل ۶۴۸ فوت پوند میباشد. این دقیقا ۳۶۹ اسب بخار و ۲۴۸ فوت پوند بیشتر از موستانگ GT استاندارد است.

HPE800

HPE800

نتیجه کار عملکردی متمایز شده است. به گفته هنسی این اتومبیل صفر تا صد کیلومتر را در تنها در ۳٫۱ ثانیه طی کرده و اگر مسیر را ادامه دهید یک چهارم مایل را در مدت ۱۰٫۷ ثانیه پیموده و در نهایت به حداکثر سرعت ۲۰۸ مایل بر ساعت خواهد رسید. برای ما خیلی جالب بود که هنسی چگونه به این ارقام رسیده و پاسخ هنسی استفاده از راننده ای با تجربه و شرایط ایده آل پیست مسابقه است؛ چرا که کنترل ۸۰۴ اسب بخار قدرت و ۶۴۸ فوت پوند گشتاور بر روی جاده اصلا کار ساده ای نیست. هنسی برای HPE800 از تایرهای سوپراسپرت میشلن بهره برده اما این تایرهای ۲۰/۳۰/۲۷۵ چندان تفاوتی با تایرهای استاندارد فورد GT ندارند. تایرهای سوپراسپرت، تایرهای خوبی هستند اما آیا آنقدر مقاومت دارند که بتوانند در برابر چنین قدرتی روی جاده تاب بیاورند ؟

HPE800

HPE800

از جمله دیگر تغییرات انجام شده روی این محصول تولید محدود هنسی استفاده از سیستم تعلیق کم ارتفاع تر و کیت آئرودینامیک فیبرکربنی است که شامل لبه های جدید سپر جلو، اسپویلر عقب و رکاب های جانبی میشود. و به طور طبیعی چیزی که باعث تفاوت ظاهری این اتومبیل با یک موستانگ عادی میشود کفپوش ها و پشت سری های منقش به آرم هنسی، یک طرح گرافیکی در کنار خودرو که به ۲۵ امین سالگرد هنسی اشاره دارد و لوگوی آن در پشت HPE800 و بین چراغ های عقب است.

HPE800

HPE800

پکیج HPE800 بر روی تمام انواع موستانگ GT از جمله کوپه، کروکی، اتوماتیک و دستی قابل اجرا است. هنسی هنوز قیمت این موستانگ کمیاب را اعلام نکرده اما انتظار میرود یکی از گران قیمت ترین موستانگ های تولید شده تاکنون باشد.

منبع : autoblog

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.