زمان مناسب برای تعویض روغن خودرو صفر کیلومتر

0

زمان مناسب تعویض روغن خودرو صفر

تعویض روغن پراید صفر ،تعویض روغن ۲۰۶ صفر ،آب بندی ماشین صفر تیبا ،روش آب بندی خودرو پژو۴۰۵ ،آب بندی ماشین صفر ۲۰۶ ،آب بندی پراید صفر ،بهترین زمان تعویض روغن موتور ۲۰۶ ،آب بندی خودرو صفر

تعویض روغن به موقع
تعویض روغن به موقع

 زمان مناسب تعویض روغن خودرو صفر

همیشه خریداران وسیله نقلیه صفر با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و آن تعویض روغن وسیله نقلیه خود برای اولین بار است.  اگر توجهی به این مورد نشود ممکن است به وسیله نقلیه تازه خریداری شده آن ها آسیب جدی وارد شود و هزینه سنگینی به روی دست مالک گذارد.

در این مطلب تصمیم داریم زمان مناسب تعویض روغن خودرو صفر را به شما همراهان عزیز اطلاع نمایم تا اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که خودرو صفر خریداری نموده اید و با معضل تعویض به موقع روغن آن روبرو هستید از زمان مناسب تعویض روغن خودرو خود مطلع باشید.

اولین مرحله تعویض روغن خودرو باید در  ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ کیلومتر باشد زیرا خودرو تازه شروع به کار کرده است و هنوز خودرو به اصطلاح خشک می باشد و برای بالا رفتن راندمان بازدهی باید در زمان بین ۵۰۰ کیلومتر تا ۱۰۰۰کیلومتر تعویض روغن خودرو انجام شود.

رانندگان باید توجه داشته باشند خودرو صفر خود را گاز آنی و یا شدید ندهند زیرا این عمل باعث آسیب رساندن به قطعات موتور می شود .موتور خودرو صفر هنوز به اصطلاح ذبر است و تا صیقل خوردن قطعات مدتی باید بگذرد.

برای تعویض روغن بار دوم خودرو بهترین زمان تا ۲۰۰۰ کیلومتر کارکرد می باشد و مرتبه سوم تا ۳۵۰۰کیلومتر مناسب می باشد و بعد از آن با ریختن روغن درجه یک می توانید وسیله نقلیه خود را هر ۵۰۰۰ کیلومتر یک بار روغن آن را تعویض نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.