مازراتی لوانته شاسی بلند وارد ایران شد + قیمت و مشخصات

0

 اولین شاسی بلند مازراتی در ایران ،مازراتی لوانته ،مازراتی لوانته قیمت ،مشخصات فنی مازراتی لوانته ،مازراتی لوانته s ،قیمت مازراتی شاسی بلند در ایران ،قیمت مازراتی کوبانگ ،مازراتی لوانته ۲۰۱۷

مازراتی لوانته، اولین شاسی بلند مازراتی با پلاک گذرموقت در ایران است.

جزییات بیشتر : لوانته مازراتی شاسی بلند وارد ایران شد

https://www.iranjib.ir/uploads/29982.jpg
عکس این مازراتی شاسی بلند Maserati Levante که به تازگی وارد منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گفته می‌شود این خودرو اولین مازراتی شاسی بلند در ایران است.

Maserati Levante Price: $۷۳,۲۵۰ – $۸۴,۲۵۰ 

Maserati Levante قیمت (بدون احتساب هزینه حمل‌ونقل) برای مدل پایه از ۷۲٫۰۰۰ دلار و برای قوی‌ترین نسخه یعنی S از ۸۳٫۰۰۰ شروع می‌شود. هنوز بهای رسمی حمل‌ونقل از سوی کمپانی اعلام‌نشده، اما احتمالاً نزدیک به رقم ۱٫۲۵۰ دلاری گیبلی خواهد بود. قیمت مازارتی لوانته ۲۰۱۷ به پول ایران از ۲۷۰ میلیون تومان تا ۳۱۰ میلون تومان است.

قوای محرکه اولین قدبلند مازراتی یک بلوک ۳ لیتری توربو دوقلوی ۶ سیلندر V شکل است که در مدل پایه ۳۴۵ و در نسخه S 424 اسب بخار نیرو تحویل می‌دهد. سامانه چهارچرخ متحرک موسوم به Q4 در هردو به‌صورت استاندارد وجود دارد و می‌تواند در مواقع ضروری گشتاور را بین محورها منتقل کند. برای جعبه‌دنده گونه ۸ سرعته خودکار تنها گزینه موجود خواهد بود. یک سامانه استارت/استاپ نیز بر بهبود بازدهی مصرف سوخت تمامی نسخه‌ها نظارت خواهد کرد.

http://www.mizanonline.ir/files/fa/news/1396/1/7/1060377_987.jpg

منطقه آزاد اروند ،مشخصات مازراتی لوانته، مشخصات مازراتی ،کراس اوورهای موجود در ایران ،قیمت مازراتی لوانته ،قیمت مازراتی، قیمت شاسی بلند ،قیمت خودرو در اروند، خودرو شاسی بلند،Maserati Levante ،

مازراتی لوانته برای لِوانته از سامانه تعلیق بادی استفاده می‌شود. در قلب آن تعدیل‌های تطبیقی شای‌هوک (Shyhook) مازراتی قرار می‌گیرند که مهم‌ترین اثرشان بهبود هندلینگ در جاده و افزایش کارایی در نواحی خارج جاده است. درمجموع ۴ حالت رانندگی وجود دارد: معمولی (Normal)، I.C.E، اسپورت و خارج جاده (off-road). در هرکدام از حالت‌ها وضعیت پیشرانه، جعبه‌دنده، سامانه تعلیق و سامانه‌های الکترونیکی تنظیمات خاصی پیدا می‌کند تا کارایی خودرو در بالاترین سطح باشد.

https://cdn.bama.ir//BamaImages/VehicleCarImages/9ba14990-51d5-4df8-b4ef-1469975e974c/CarImage4470332_4_thumb_450_300.jpg

در کنار این‌ها دیفرانسیل عقب نیز به‌منظور قابلیت بیشینه در جاده‌ها از نوع قفل‌شونده است.  موتور مازراتی لوانته از سایر موارد استاندارد در لوانته ۲۰۱۷ می‌توان موارد زیر را نام برد: درب افقی عقب با قابلیت تشخیص موانع، سامانه صوتی با ۸ بلندگو، کنترل فرود از تپه، تهویه هوای دو منطقه‌ای، برف‌پاک‌کن‌های تشخیص‌دهنده باران، ورود و روشن کردن پیشرانه بدون کلید، آینه‌های داخلی و خارجی الِکتروکروماتیک، بازکننده هوم‌لینک (Homelink) درب گاراژ، سامانه اطلاعات و سرگرمی لمسی مازراتی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و پیچ کنترل‌کننده‌ی دوّار. بعضی تجهیزات همچون سانروف پانورامیک، بسته لوکس (Luxury) و بسته اسپورت نیز سفارشی هستند و باید برایشان دست‌به‌جیب شوید.

http://www.2015newcarsmodels.com/wp-content/uploads/2014/03/2015-Maserati-Levante-interior.jpg

به‌عنوان‌ مثال بسته لوکسِ زِگنا (Zegna) چرم درجه ۱ ایتالیایی را به‌همراه ابریشم اختصاصی ارائه می‌کند که تنها درصورت سفارش بسته لوکس از آن بهره‌مند خواهید شد. ۳ ترکیب رنگ متفاوت چرم و ابریشم نیز قابل سفارش است که با دوخت متضاد قرمز، سیاه یا قهوه‌ای‌مانند همراه می‌شوند.

تصاویر رسمی لوانته (Levante) را پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی کرد. اولین شاسی بلند این تولید کننده‌ی مطرح ایتالیایی بر پایه‌ی پلتفرم مشترک گیبلی و کواتروپورت تولید شده است.

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/10/2017-Maserati-Levante-1201.jpg

معماری دیفرانسیل عقب لوانته در کنار قوس بخش انتهایی بدنه‌‌ی آن در نگاه اول یاد‌آور جاگوار اف-پیس (F-Pace) است. خروجی‌های هوای سه گانه در کنار خودرو، ستون سی ذوزنقه‌ای شکل، پنجره‌های بدون فریم، جلو پنجره‌ی شش وجهی عظیم و ورودی هوای گسترده شده در سرتاسر سپر جلو، مهم‌ترین مشخصه‌های طراحی بدنه‌ی لوانته است. طرح کشیده‌ی چراغ‌های جلو نیز تا حدودی یاد‌آور طراحی بی‌ام‌و سری ۳ است.

 شاسی بلند جدید مارزاتی براساس طرح بهینه سازی شده ای از خودروهای کواتروپورته و گیبلی ساخته شده و دارای سامانه موتوری مشابهی است. لذا Levante دارای یک موتور ۳ لیتری V6 توربو دوقلو بنزینی به توان های ۳۵۰ و ۴۳۰ و با یک موتور۳ لیتری V6 توربو دیزل به توان ۲۷۵ اسب بخار است.

همه این موتورها دارای سامانه هوشمند AWD موسوم به Q4 هستند که میتواند گشتاور تولیدی را بین محورها توزیع کند و به طور هم زمان در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار عمل کند. این موتورها به فناوری های استارت / استاپ مجهز هستند و میزان مصرفشان زیر ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر و آلایندگی ۲۵۳ گرم بر کیلومتر هستند. بیشینه سرعت Levante حدود ۲۶۴ km/h و شتاب صفر تا صد آن ۵٫۲ ثانیه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.