چگونه ماشین دست دوم را سریع تر بفروش برسانیم ؟

0

خرید و فروش خودرو دیوار ،ماشین آباد ،خرید خودرو اقساطی ،قیمت خودرو دست دوم پراید ،باما خودرو مشهد ،باما سانتافه ،قیمت خودرو خارجی ،فروش اینترنتی سایپا

۷روش افتضاح برای آگهی خودروی دست دوم

ثبت آگهی تنها تایپ چند عبارت و اضافه کردن یک تصویر نیست، بیشتر فروشندگان دچار اشتباهات متعدد در این زمینه هستند، این اشتباهات را با مطالعه این نوشته شناسایی کنید

این روزها ثبت آگهی فروش خودرو آسان است. کافی‌ست وارد یکی از سایت‌های باما، دیوار یا شیپور شده و پس از نام نویسی، آگهی فروش ماشین‌تان را ثبت کنید. ممکن است توضیحات کاملی از شرایط اتومبیل‌تان ارائه کرده باشید و حتی با درج قیمتی رقابتی، قصد فروش فوری داشته باشید؛ ولی تمامی اینها تا زمانی که قدم اول را درست برنداشته باشید، کمترین اثربخشی را خواهند داشت!

بله، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا خریدار را به سمت آگهی‌تان جذب کنید و آگاه باشید که تصویر آگهی اولین موردی است که خریدار مشاهده می‌کند و همین مورد به ظاهر بی‌اهمیت، ملاک کلیک خریداران بر روی آگهی‌تان خواهد شد! چرا می‌گویم بی‌اهمیت؟ زیرا با مرور تعدادی از آگهی‌های خودرویی به این نتیجه می‌رسید که فروشنده کمترین زمان را برای تهیه‌ی تصاویر صرف نکرده است. در ادامه به بررسی هفت روش نامناسب برای تصویربرداری از خودرو می‌پردازم، قول می‌دهم اگر این موارد را از تصاویرتان حذف کنید، اتومبیل خود را در زمان کوتاه‌تری به فروش برسانید.

اشتباه اول

قصد شما فروش خودرویتان است، نه فروش خودتان، دوست‌تان، سگ‌تان یا اشیای دیگری که برایتان اهمیت دارند! پس این یک‌بار را دندان روی جگر بگذارید و به پشت دوربین نقل مکان کنید و تنها از ماشین عکس برداری کنید؛ تک و تنها.

اشتباه دوم

شما که نمی‌خواهید خودرویتان مثل یک اتوبوس کشیده یا مانند یک ون قد بلند به نظر برسد؟ پس در زمان کاهش سایز تصویر، دقت داشته باشید نسبت ابعاد به هم نخورد.

اگر از فوتوشاپ استفاده می‌کنید، کافی است constrain aspect ratio انتخاب شده باشد.

اشتباه سوم

تمامی بدنه‌ خودرو را در قاب تصویرتان جا دهید. مشاهده‌ی تصویر نصفه و نیمه علاوه بر اینکه حس مطلوبی در بیننده ایجاد نمی‌کند، ممکن است این تفکر را ایجاد کند که قسمت‌های معیوب و صدمه دیده از تصویر حذف شده‌اند. با رعایت نکردن همین تکنیک ساده، اعتماد خریدار را در همان نگاه اول خدشه‌دار خواهید کرد.

اشتباه چهارم

هیچ خریداری از روی سقف یا دیوار بر مانیتورش خیره نمی‌شود. پس با هم جهت کردن تصویرتان با سطح زمین به بازدید کنندگان احترام بگذارید!

اشتباه پنجم

عکسبرداری در شب، جزئیات خودرو را به درستی نشان نمی‌دهد. مگر روز روشن را از شما دریغ کرده‌اند؟

اشتباه ششم

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160529/9526984eb11e12815e6c55bceca24436.jpg

تا جایی که امکان دارد از بهم ریختگی پس‌زمینه جلوگیری کنید. خدا را شکر ماشین قابلیت حرکت دارد؛ پس خودرو را به مکانی ببرید که بیشترین توجه به سمت خودرو جلب شود، نه دیوار رنگین کمانی یک مهدکودک.

اشتباه هفتم

http://cld13.irans3.com/dlir-s3/1053500x491_1480190377273761.jpg?1508000323

هنگام عکاسی مراقب لرزش دست باشید و قبل از فشردن دکمه، حتما فوکوس کنید تا تصویر تار نشود.

علاوه بر این از فیلترها استفاده نکنید. اینجا که مسابقه‌ی عکاسی نیست!

یادتان باشد حالا که نظر خریدار را به صفحه‌ی خود جلب کردید، با نمایش تصاویر متعددی از زوایا و جزئیات خودرو نمک گیرش کنید!  امیدوارم با رعایت این اصول اتومبیل خود را در کوتاه‌ترین زمان به فروش برسانید.

راستی اگر موارد دیگری به نظرتان می‌رسد که در لیست وجود ندارند، در قسمت کامنت‌ اضافه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.