آموزش تعویض تسمه دینام فولکس واگن گل + عکس

1

تسمه تایم فولکس گل ،موتور فولکس گل ،دانلود دفترچه راهنمای فولکس گل ،موتور فولکس قورباغه ای ،تایم گیری خودرو ، قیمت لوازم یدکی فولکس گل ،جعبه فیوز گل ،یدک گل

تعویض تسمه دینام فولکس واگن گل

 http://www.khodrobank.com/Gallery/gol1.jpg
تعویض تسمه دینام بدون خرج! اما ۳ نفری! ۲ نفری هم میشه و سختی خودشو داره!

مقدمه:
برای تعویض به چند وسیله نیاز دارید!
۱- پیچ گوشتی ۲ سو سر پهن (اگر نازک بود مشکلی نداره اما محکم باشه و خم نشه) ۲- تسمه قدیمی خودش یا طناب ۳- زیر انداز ۴- آچار خوش دست برای فشار دادن ۵- تسمه نو

۱- ابتدا تسمه قدیم رو با توجه به مسیر خودش در ذهن خود حفظ کنید و یا عکس بگیرید و تسمه جدید رو در مسیر خودش قرار بدید. همانطور که در تصویر نشان دادم (رنگ قرمز) با تسمه قدیمی به پایین هرزگرد و سفت کن تسمه درگیر کنید و یک نفر در زیر ماشین آن را بکشد! نفر دوم روی همان تسمه با یک وسیله ای که بد قلق نباشد به سمته پایین (آچار) فشار بدید.
۲- نفر سوم که در تصویر (رنگ زرد) از آن قسمت هایی که نشان دادم بهتره که با پیچ گوشتی ۲ سوی سر پهن که راحت تره تسمه را در جای خودش قرار بدید.
توجه: در تصویر (قسمت سبز رنگ) فین های رادیاتور تیز هستند و همچنین گل پیج های هم احتمال اینکه با دسته شما درگیر بشه زیاده توصیه می کنم که از دستکش استفاده کنید. توصیه بعدی محل قرار گیری هستش ما چند روش رو امتحان کردیم این روش بهترین بود و جا دست بیشتری نیز داشت.
زمان تقریبی برای جا انداختن ۵~۱۰ دقیقه ۳ نفری – ۲ نفری حدود ۱۵ ~ ۳۰ دقیقه.

قیمت تسمه دینام ۶۰هزار تومان و اجرت تعویض توسط مکانیک ۳۵۰۰۰ هزار تومان می باشد


تصویر دوم هم برای درک و کمک بیشتر قرار دادم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. جواد حقیقی پراپری می گوید

    سلام. با تشکر از زحمات انساندوستانه شما در نشر اطلاعات فنی، پیشنهاد میدم به جای این همه زور زدن باید پیچ پایه دینام رو شل کنید و تسمه رو جا بندازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.