نصب پشت سری صندلی عقب ۲۰۶

0

پشت سری فابریک ۲۰۶ ،نصب پشت سری ۲۰۶ تیپ ۲ ،زیر سری صندلی عقب ۲۰۶ ،پشت سری صندلی عقب ۲۰۶ تیپ ۲ ،پشت سری صندلی جلو ۲۰۶ ،پشت سری ٢٠۶ ،قیمت کله صندلی عقب ۲۰۶ ،قیمت پشت سری صندلی عقب ۲۰۶ ،پشت سری صندلی عقب ۲۰۶

یک راه حل بسیار ساده و بی هزینه:
از آنجا که اغلب افراد با خرید ماشین صفر کیلومتر یک دست روکش خریداری می کنند به ذهنم رسید که از این روکش استفاده بهینه نموده و در جهت ایجاد پشت سری های عقب از آن کمک بگیرم. و اما خلاصه آنچه که انجام دادم به شرح زیر است:
۱- خرید یک دست روکش (چرم یا پارچه) البته مال من چرمی است. با تاکید بر این نکته که از فروشنده حتماً سه عدد روکش پشت سری های عقب را بخواهید . ممکن است به شما بگوید: ماشین شما که پشت سری ندارد!
۲- خرید چسب دو طرفه ۵ سانت از نوع مرغوب و با رنگ مشابه با رنگ قسمت بالای روکش پشتی صندلی عقب.
۳- اندازه گیری دقیق محل نصب پشت سری های عقب جهت دوخت چسب به روکش پشتی صندلی عقب و روکش پشت سری های عقب (فعلاً خالی). پیشنهاد میشود کمی طول دوخت را کمتر از طول پشت سری و نیز با تمایل به سمت داخل در نظر بگیرید. اگر در این قسمت با دقت کار شود از بیرون ماشین لبه های چسب دیده نخواهد شد.
۴- دوخت قسمت مادگی چسب در محل های تعیین شده بر روی روکش پشتی صندلی عقب (مادگی به این دلیل که در صورتی که نخواهید پشت سری ها را استفاده کنید برای سر و گردن سرنشینان عقب مزاحمتی ایجاد نکند.)
۵- دوخت قسمت نری چسب به لبه پایین روکش پشت سری های عقب (فعلاً خالی)
۶- حال میتوانید سه عدد فوم یا ابر مرغوب و دقیقاً مشابه با قالب اصلی خریداری و در پشت سری ها جاسازی کرده و نصب نمایید.

۷-قیمت پشت سری صندلی ۲۰۶ /۳۵،۰۰۰ هزار تومان می باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.