قیمت و مشخصات هوندا hr-v پرفروش ترین کراس اوور جهان(Honda HR V)

0

قیمت هوندا hr-v پرفروش ترین کراس اوور جهان +مشخصات فنی اچ آر وی

هوندا اچ ار وی ۲۰۱۷ ، قیمت هوندا hr-v در ایران ، هوندا اچ آر وی ۲۰۱۵ ، هوندا سی ار وی ۲۰۱۶ ، مشخصات فنی هوندا hr-v
پرفروش‌ترین کراس‌اوور جهان با نرخ فروش ۳۶۵ هزار دستگاه در شش ماهه اول ۲۰۱۷، اگر در ایران به مشکلات و مصائب برادر بزرگترش سی-آروی دچار نشود، به لطف قیمت مناسب و ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیونی خود می‌تواند فروشی چشمگیر را در بازار تجربه کند. این کراس‌اوور کامپکت شهری که ظاهری خشن و اسپورت دارد، رقیب مستقیم پژو ۲۰۰۸ و هیوندای کونا است.
جزییات بیشتر : مشخصات و قیمت هوندا hr-v پرفروش ترین کراس اوور جهان
Honda HR V هوندا HR-V یک مینی کراس اوور است که اولین نسل آن از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ در ژاپن تولید شد و از سال ۲۰۱۴ تا کنون تولید دومین نسل آن از سرگرفته شده است و قرار است در ایران نیز توسط نماینده رسمی هوندا در ایران یعنی گلرنگ موتور فامیلی نیز عرضه شود. موتور به کار گرفته شده در هوندا HR-V از نوع ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری است که قدرتی معادل ۱۳۸ اسب بخار تولید می کند. این خودرو در سه تیپ LX ( تیپ پایه ) ، EX و EX-L تولید شده که تفاوت در آپشن های آن هاست. برای مثال در تیپ پایه خبری از صفحه نمایش لمسی و روکش چرم صندلی نیست!
https://s3.paultan.org/image/2014/11/2016_HR-V_47-850x566.jpg
ولی در مدل EX می توانید از امکاناتی مانند استارت دکمه ای و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی و صندلی های چرم بهره ببرید. هوندا HR-V خودرویی است که دارای امکانات کمتری نسبت به رقبای کره ای خود است و شامل امکاناتی نظیر : دوربین دید عقب چند زاویه ای ، استارت دکمه ای (در مدل EX) ، سیستم ترم الکترونیکی پارک خودرو، سیستم صوتی به همراه ۶ بلندگو ( ۴ بلندگو در مدل پایه ) ، مانیتور ۷ اینچی و بلوتوث (در مدل EX) ، دوربین و سنسور نقاط کور ( در مدل EX) ، سیستم هشدار فشار باد تایر ها ، سانروف و سیستم کنترل آب و هوای خودکار است و از نظر ایمنی دارای ۵ ستاره امنینت از NHTSA است .
https://cars.usnews.com/static/images/Auto/izmo/i2446341/2017_honda_hr_v_rearview.jpg
از محاسن این مینی کراس اوور می توان به فضای بار بسیار جادار آن اشاره کرد که با تاشدن صندلی های کابین عقب این فضا دو برابر می شود و  از معایب این خودرو می توان به شتاب کم و سرعت کم آن اشاره کرد. از رقبای این خودرو می توان خودروهایی مانند نیسان جوک ، مزدا CX-3 و کیا سول را نام برد.
ساتین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.