آموزش نصب دزدگیر بر روی خودرو ال ۹۰

1

بهترین دزدگیر برای ال۹۰ ،دزدگیر فابریک تندر ۹۰ ،دزدگیر سوکت فابریک تندر ۹۰ ،دزدگیر تصویری ال نود ،آموزش نصب دزدگیر ال نود ،قیمت دزدگیر ال ۹۰ ،قیمت دزدگیر ال نود ،قیمت دزدگیر تصویری تندر ۹۰

روش نصب دزدگیر بر روی ال ۹۰

 

طریقه نصب دزدگیر بر روی تندر ۹۰ (لوگان)

برای نصب دزدگیر بر روی تندر ۹۰ ابتدا باید BSI خودرو را پیدا کنیم چنانچه خم شده و کنار پدال کلاچ را از زیر نگاه کنید این قطعه را خواهید دید که نوشته BSI بر روی آن حک شده است و دو سری سوکت به رنگ های مشکی و سفید به آن وصل گردیده است. بیشتر سیم هایی که ما برای نصب دزدگیر به آنها نیاز داریم در همین دو سوکت موجود هستند. ابتدا باید عرض کنم که با توجه به اینکه تندر ۹۰ دارای سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) هست و نصب رله قطع کن باعث اختلال در عملکرد BSI می گردد از نصب رله قطع کن اجتناب کنید و فقط سیم ACC را به سیم مربوطه که بر روی سوکت سفید سیم پنجم از سمت راست می باشد وصل کنید سیم مثبت دایم را به سیم خانه سوم از سمت راست وصل نمایید سیم منفی بدنه را هم می توانید به سیم خانه اول از سمت راست (در سوکت سفید رنگ) وصل کنید ولی به نظر من بهتر است یک اتصال بدنه محکم و مناسب اطراف محل نصب پیدا کنید و سیم مشکی دزدگیر را به آن وصل کنید. خانه های هشت و نه سوکت سفید مربوط به سیم های راهنما هستند.

https://www.acopart.ir/upload/aco-613/dsc1208130417278866313773.jpg
سیستم تحریک قفل مرکزی تندر ۹۰ همانند پژو ۴۰۵ تحریک منفی بوده وما سیم های زرد و زرد خط مشکی را به سیم منفی دزدگیر وصل نموده و سیم های سفید و سفید خط دار را به سیستم قفل مرکزی تندر ۹۰ می بندیم.برای پیدا کردن سیم های تحریک قفل مرکزی یک سر لامپ تستر را به بدنه وصل نمود و سر دیگر آن را به سیم های موجود بر روی سوکت مشکی رنگ که به BSI وصل است می زنیم تا با بسته و باز شدن درب ها بتوانیم سیم های مورد نیاز را پیدا کنیم. سوکت مشکی خود شامل دوسوکت قهوه ای و سبز می باشند که سیم های قفل مرکزی را می توان در سوکت قهوه ای پیدا کرد. سیم های لادری منفی چهار درب و لادری صندوق عقب در سوکت سبز رنگ قرار دارند که به کمک تستر یا اهم متر می توانید آنها را پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محمد می گوید

    کامل بزار نه نصفه نیمه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.