بایک سنوا (BAIC X25) بزودی در بازار ایران + قیمت و مشخصات

0

بایک سنوا X25 به ایران آمد

جدیدترین کراس اوور جمع و جور چینی که احتمال میرود تا دیار خودرو به زودی آن را عرضه کند بایک سنوا X25 است .

جدیدترین کراس اوور جمع و جور چینی که احتمال میرود تا دیار خودرو به زودی آن را عرضه کند بایک سنوا X25 است . بایک سنوا X25 نخستین بار میانه سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه چنگ دو چین معرفی گردید و درست قبل از پایان سال ۲۰۱۵ عرضه بایک سنوا X25 با مدل ۲۰۱۶ آغاز گردید . بایک سنوا و بایک سابرینا دو ماشین محبوب این برند در بازار داخلی هستند و حالا بایک سنوا X25 قرار است به بازار عرضه شود تا سهمی از بازار ماشین های جک s3 ، چانگان CS35 و دیگر ماشین های این کلاس را کسب کند .

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/09/BAIC-X25.jpg

بایک سنوا X25 طراحی مدرن ، هماهنگ و زیبایی دارد که در قسمت جلو خودرو از فورد ECO کپی شده است ، قسمت عقب به ویژه طراحی چراغ های بایک سنوا X25 طراحی هیوندای سانتافه را یادآوری میکند و طراحی کابین بایک سنوا X25 هم سعی شده است تا به مرسدس بنز A کلاس جدید نزدیک باشد . در بایک سنوا X25 شاهد تطبیق خوب این طراحی ها با هم هستیم و چهره مناسبی از بایک سنوا X25 با نگاه کردن به این ماشین در ذهن ما نقش میبندد .

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/09/BAIC-X25-11.jpg

بایک سنوا X25 در حالت استاندارد سطح تجهیزات یکسانی با چانگان CS35 دارد و این به معنی این است که بایک سنوا X25 از سانروف ، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و مانیتور و تهویه مطبوع اتوماتیک به طور استاندارد بهره میبرد . بایک سنوا X25 از پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره میبرد که با دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به خریداران عرضه میگردد . ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتن متر گشتاور از مشخصات فنی پیشرانه بایک سنوا x25 است که به طور دقیق ۱۴۹۹ سی سی حجم دارد و انتقال قدرت به چرخ های جلو انجام میشود .

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/09/BAIC-X25-07.jpg

آرایش سیستم تعلیق بایک سنوا X25 از دیگر رقبایش مدرن تر است و در کنار سیستم فرمان برقی نوید این را میدهند که سواری با بایک سنوا X25 جذاب خواهد بود . قیمت مدل فول بایک سنوا X25 در چین حدود ۷۵۰۰۰ هزار یوان است که با توجه به کلاس بایک سنوا X80 و قیمت رقیبانش که در حدود ۷۰ میلیون تومان است انتظار میرود تا بایک سنوا X25 هم قیمتی در همان محدوده داشته باشد و در صورت خدمات پس از فروش مناسب و عدم وجود مشکل های اپیدمی بایک سنوا X25 میتواند ماشین موفقی باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.