۱۰ مورد از معایب چری آریزو ۵ که شما را از خریدن آن منصرف می کند

0

۱۰ دلیل برای آنکه چری آریزو ۵ نخرید

چری آریزو ۵ سدان خوش تیپ و زیبای چینی است که مدتی است در بازار عرضه شده است این ماشین خدمات پس از فروش خوب و ظاهر جذاب نکات مثبتش هستند و باید ببینیم که آیا غیر از این دو مورد هم نکته ای دارد که شما را به خرید چری آریزو ۵ ترغیب نماید یا خیر .

در این بازه قیمتی شما گزینه های بهتر و مطمئن تری پیش رو دارید . با این مبلغ خودروهای دست دوم کره ای پیش روی شماست .

۱۰ مشکل اساسی چری آریزو۵

چری آریزو ۵ سدان خوش تیپ و زیبای چینی است که مدتی است در بازار عرضه شده است این ماشین خدمات پس از فروش خوب و ظاهر جذاب نکات مثبتش هستند و باید ببینیم که آیا غیر از این دو مورد هم نکته ای دارد که شما را به خرید چری آریزو ۵ ترغیب نماید یا خیر . چری آریزو ۵ از نظر طراحی داخلی همانند استایل خارجی ماشین ظاهر جذابی دارد اما ای کاش به همان اندازه که ظاهر ماشین برای مسئولین چری اهمیت داشت به همان اندازه هم در مورد متریال مورد استفاده کابین و ادوات ماشین و کیفیت ساخت و مونتاژ وسواس به خرج میدادند تا بر روی کیفیت این ماشین هم بتوان حساب باز کرد و چری آریزو ۵ را بر اساس قیمتش یک ماشین بی کیفیت ننامند .

http://www.javankhodro.ir/wp-content/uploads/2016/04/%DA%86%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%88-5-7.jpg

چری آریزو ۵ از نظر ابعاد و وزن در کلاس ماشین های متوسط خانوادگی قرار میگیرد اما پیشرانه ماشین بیشتر مناسب ام وی ام ۳۱۵ است تا چری آریزو ۵ و باید این نکته را گفت که پیشرانه ام وی ام ۳۱۵ و چری آریزو ۵ از نظر پایه با هم یکسان هستند . این پیشرانه به ماشینی با وزن ۱۳۸۷ کیلوگرم با حجم ۱۵۰۰ سی سی تنها ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور میدهد که عملا چه با گیربکس دستی و چه با گیربکس  CVT بی کیفیت این ماشین شتاب گیری با چری آریزو۵ اصلا جذاب نیست و نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد . از نظر آپشن و امکانات سطح تجهیزاتی چری آریزو ۵ بالا است و شاهد لیست آپشن کاملی بر روی مدل فول این ماشین با توجه به قیمت چری آریزو ۵ هستیم .

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/12/chery-arrizo-5-4-516x387.jpg

چری آریزو ۵ از نظر هندلینگ و سواری مناسب عمل میکند و در استفاده های شهری ماشین خوبی است ولی ترمز های چری آیزو ۵ اصلا عملکرد خوبی ندارند و در مسیر های پر پیچ و شیبدار احساس نا امنی را به راننده منتقل مینماید . در کل اگر بخواهیم نظر نهایی را در مورد چری آریزو ۵ بدهیم باید بگوییم که یک ماشین بسیار خوش چهره و مدرن ، فول آپشن ، بی کیفیت ، ضعیف و کم کشش است که با توجه به قیمتش گزینه های بهتری پیش روی شما قرار دارد .

چری آریزو۵  یک چینی پر زرق و برق دیگر از کمپانی چری که توسط شرکت مدیران خودرو به فروش خواهد رسید.

 این نوجوان چینی با ظاهر و طراحی فریبکارانه خود سعی در جذب هر چه بیشتر خریداران ظاهر پسند دارد کسانی که برایشان ظاهر خودرو از کیفیت وبرند خودرو از اهمیت بیشتری  برخوردار است.

http://www.khodrobank.com/Reviews/72446_49903_chery-arrizo5-2016-022.jpg

 به منظور حفظ  سرمایه و وقت خریداران محترم قبل از خرید حتمآ این ۱۰ نکته را در مورد این چینی نو ظهور بخوانید :

 ۱- کیفیت متریال و پلاستیک استفاده شده در داخل کابین  با این برچسب قیمتی تفاوت زیادی با ام وی ام ۳۱۵ و یا پژو۴۰۵ ندارد.

 ۲- صفحه کیلومتر شمار نیز با اندکی تفاوت نسبت به ام وی ام ۳۱۵ حس ارزان بودن را به راننده  القا مینماید.

 ۳-پیشرانه کم توان  تنفس طبیعی این خودرو به شدت نا امید کننده است به طوری که با خروجی ۱۱۶ اسب بخار که در ۶۱۵۰ دور در دقیقه به دست می آید و وزن ۱۳۵۰ کیلوگرمی ، آریزو۵  را تبدیل به یک چینی تنبل کرده است.

 ۴-گیربکس به کار رفته در نمونه اتوماتیک از نوع CVT ضریب دنده پیوسته میباشد که شتاب گیری اولیه را برای شما تبدیل به یک کابوس مینماید.

 ۵-نبود امکانات مرسومی مانند  سانروف و سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ایی و کیسه هوای جانبی در مدل دستی.

 ۶- سیستم کنترل میزان باد تایرها نیز فقط در مدل EXELLENT شاهد آن هستیم.

 ۷- با توجه به قیمت بالای این چینی تازه وارد بازهم شاهد صرفه جویی هایی از طرف مدیران خودرو میباشیم مانند استفاده از روکش پارچه ایی بی کیفیت برای صندلی ها در مدل دستی.

 ۸- طبق بررسی های صورت گرفته چری آریزو۵ در ترمز گرفتن به هیچ وجه مطمئن عمل نمیکند و کمی راننده را  در مسیر های پر پیچ  و خم دچار استرس و وحشت مینماید.

 ۹-بد نیست بدانید که شباهت های انکار ناپذیری در پلت فرم و موتور  و  گیربکس آریزو۵ با ام وی ام ۳۱۵ وجود دارد و این  افزایش قدرت موتور به دلیل بالا بردن نسبت تراکم پیشرانه بوده است.

 ۱۰-در این بازه قیمتی شما گزینه های جذاب تری مانند رنو سیمبل با برندی اروپایی  را پیش رو دارید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.