کامیون عجیب ایسوزو در نمایشگاه توکیو + تصاویر

0

ایسوزو با یک کامیون عجیب در نمایشگاه توکیو

اخبار به دست آمده از نمایشگاه اتومبیل توکیو حاکی از آن است که همیشه یک خودروی مفهومی ویژه در حال چرخش است که توجه همه را به خود جلب می‌کند.

 اینبار در نمایشگاه اتومبیل “توکیو ۲۰۱۷″، توجه شما یه یک طرح کانسپت از کمپانی خودروسازی “ایسوزو” جلب خواهد شد که تاحدودی عجیب و جالب است.
کسانی که اغلب با هواپیما سفر می‌کنند، ممکن است چنین وسایلی در فرودگاه برای حمل مسافران ببینند و یا پشت لوکومتیوها، واگن‌هایی به این شکل برای جابجایی مسافران نصب می‌شود، اما طرح کانسپت “ایسوزو” نه برای فرودگاه بوده و نه به لوکومتیو نصب می‌شود تا مسافران را جابجا کند، بلکه مستقل از هر وسیله نقلیه دیگر، خود می‌تواند در نقش یک وسیله نقلیه برای جابجایی وسایل ظاهر شود که از سوی شرکت خودروسازی ایسوزو، تحت عنوان FD-SI معرفی شده است.
این وسیله نقلیه جعبه مانند طبق ادعای کمپانی خودروسازی ایسوزو، یک کامیون شهری برای جابجایی وسایل خواهد بود که می‌تواند به عنوان یک چشم انداز، نسل آینده کامیون‌های این شرکت را به نمایش بگذارد. این کامیون علاوه بر فضای مناسب در قسمت بار، یک فضای بسیار راحت و جذاب برای کابین راننده فراهم کرده است که راننده در مرکز کامیون قرار گرفته و در مقابل آن یک غربیلک فرمان پیشرفته به سبک هواپیما طراحی شده است.

با قرار گرفتن در مرکز کامیون و طراحی کابین شیشه‌ای برای آن، یک دید بسیار خوب در اختیار راننده قرار خواهد گرفت، هرچند برای دید عقب راننده از دوربین‌های پیشرفته با وضوح بالا استفاده شده است. ساختار این کامیون برای کاهش وزن و حفظ استحکام، به صورت لانه زنبوری ساخته شده است که برای پر کردن حفره‌های آن، از قطعات شیشه‌ای یکطرفه و یا فلزی استفاده شده است تا جذابیت این کامیون را افزایش دهد.
شرکت سازنده از سیستم محرک FD-SI صحبتی به میان نیاورده است و چنین انتظاری هم می‌رفت، اما در صورت تایید تولید این کامیون که احتمال آن بسیار پایین است، می‌توان حداقل انتظار یک سیستم محرک تمام الکتریکی و یا سیستم‌های نوین محرک از جمله سلول سوختی (هیدروژنی) را برای این کامیون آینده نگر شهری داشت.

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=13902920

http://cdn.gsm.ir/static/files/image/2017/10/29/thumbnail_260_isuzu-fd-si-concept%20(1)%20-%20Copy.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.