حمایت شرکت نیسان(nissan) برای حفظ یوزپلنگ‌ها

0

در این مراسم سالانه، شرکت‌های خودرویی محلی در رقابتی سخت در پیست کارتینگ به رقابت یکدیگر می‌روند. سه تیم از نیسان آفریقا، جگوار لندروور، سوزوکی، لیکومولی، موتول، کُنتی‌تِک، لوکوست، اسنیک‌پیت، آموزشگاه BESA و EV داینامیکس در مسابقه امسال شرکت کردند.

نیسان برای حفظ یوزپلنگ‌ها کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کند

پیست کارتینگ زوارت‌کوپس بار دیگر میزبان «روز کارتینگ برای حمایت از یوزپلنگ‌ها» شد. عواید این مراسم سالانه که برای نهمین بار برگزار می‌شد، برای کمک به موسسه یوزپلنگ‌های «آن ون دایک» صرف خواهد شد. نیسان آفریقا دومین سال است که با این مرکز همکاری می‌کند. در روز کارتینگ سال گذشته با کمک نیسان رقمی بیش از ۵۰ هزار راند کمک مالی برای این موسسه حاصل شد.

در این مراسم سالانه، شرکت‌های خودرویی محلی در رقابتی سخت در پیست کارتینگ به رقابت یکدیگر می‌روند. سه تیم از نیسان آفریقا، جگوار لندروور، سوزوکی، لیکومولی، موتول، کُنتی‌تِک، لوکوست، اسنیک‌پیت، آموزشگاه BESA و EV داینامیکس در مسابقه امسال شرکت کردند. البته این برنامه تفریحی در انحصار رانندگان نیست. تمام اعضای خانواده‌ها نیز می‌توانند در طول مدت مسابقه از بازی با کنسول‌های پلی‌استیشن لذت ببرند.

یکی از شرکت‌کنندگان زیبای این برنامه «یوزپلنگ سفیر موسسه» بود که در این مراسم شخصا از شرکت‌کنندگان و کمک‌های سخاوتمندانه‌ی آنها تشکر می‌کرد. گروه‌هایی از عکاسان رسمی، گروه ران‌راید‌درایو و تیمی از منیزیوم در برگزاری این مراسم همکاری داشتند. همچنین گزارشگر معروف مسابقات اتومبیل‌رانی، راجر مک‌کلیری بار دیگر وقت خود را در اختیار این برنامه قرار داد و باعث شد تا جذابیت این برنامه برای شرکت‌کنندگان دوچندان گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.