آموزش نحوه صحیح پولیش زدن کابوت خودرو

0

پولیش ماشین ،نحوه پولیش زدن ماشین با دستگاه ،پولیش ماشین چیست؟ ،پولیش ماشین با دستگاه ،رفع آفتاب سوختگی رنگ ماشین ،نحوه صحیح پولیش کابوت

پولیش بدنه خودرو محلولی است که برای از بین بردن خط و خش روی بدنه. محلول پولیش با پخش کردن رنگ بدنه خودرو در ناحیه‌ای که خط و خش وجود دارد، فرو رفتگی‌های بوجود آمده توسط خط و خراش‌ها را پر می‌کند. شاید در نگاه اول پولیش‌کاری یک امر ساده و راحت باشد و به نظر می‌رسد که به تخصص خاصی نیاز ندارد اما برای برخورداری از نتیجه بهتر می‌بایست عملیات پولیش‌کاری به صورت تخصصی و بر اصول خود انجام گردد؛ این امر در خودرو‌های لوکس وارداتی نیز مهم‌تر است، زیرا رنگ این خودرو‌ها بسیار حساس هستند و نباید به شکلی پولیش شوند که پیوند بین اتم‌های رنگ خودرو از بین برود و رنگ بدنه اتومبیل کدر شود، زیرا محلول پولیش با رقیق کردن رنگ بدنه اتومبیل یک لایه نازک از آن را بر روی خط و خش‌های بوجود آمده پخش می‌کند، از همین رو بهتر است عملیات پولیش‌کاری به شکل تخصصی انجام شود. هر قطعه خودرو باید نسبت به شکل و فرمی که دارد به صورت مجزا و بر اصول و استاندارد‌های خود پولیش شود.

کاپوت اتومبیل‌ها معمولا دارای فرم‌های خمیده در اطراف هستند که همین امر به ما می‌فهماند که کاپوت خودرو باید به صورت افقی پولیش شود. در نظر بگیرید پولیش‌های قوی و جامد مانند سمباده‌های نرم عمل می‌کنند پس بهتر است از این پولیش‌ها برای پولیش‌کاری کاپوت خودروتان استفاده نکنید و اجازه دهید خط و خش‌های عمیق توسط متخصصان این حوزه انجام گیرد.

The-correct-way-to-polish-the-car-hood

به صورت منظم و موازی پولیش کنید

برای اینکه نتیجه بهتری کسب کنید، می‌بایست به صورت منظم و موازی کاپوت خودرو خود را پولیش بزنید. از آنجایی که کاپوت اتومبیل‌ها یکی از قطعاتی است که همیشه در معرض نور آفتاب قرار دارد بهتر است از پولیش‌های شوینده استفاده کنید؛ این پولیش‌ها معمولا به صورت مایع و به شکل اسپری موجود هستند و شما با بهره‌گیری از آن‌ها ضمن اینکه خط و خش‌های کاپوت خودرو را از بین می‌برید، می‌توانید لکه‌ها و آفتاب سوختگی‌های بوجود آمده بر روی کاپوت اتومبیل را نیز بر طرف کنید. برای استفاده از پولیش‌های شوینده مایع نیازی به دستگاه پولیش (بافر) نیست و می‌توانید با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز به راحتی تمام سطح کاپوت خود را پولیش کنید؛ فقط در نظر بگیرید که به صورت منظم و در یک مسیر، به صورت دورانی کل کاپول را پولیش کنید تا نتیجه بهتری بدست آورید. کارشناسان لوکاپرو با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودرو در ایران، اقدام به واردات پولیش‌های مایع تخصصی کردند که شما می‌توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه وب سایت لوکاپرو، این پولیش‌های مایع را تهیه کنید. پولیش‌های شوینده عرضه شده توسط مجموعه لوکاپرو ضمن اینکه خط و خش بدنه خودرو شما را از بین می‌برد، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی کاپوت شما باعث می‌شوند نور خورشید برخورد کمتری با سطح رویه کاپوت شما داشته باشد.

The-correct-way-to-polish-the-car-hoodd

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.